فال شبانه یکشنبه 16 دی 97

خواندنیطالع بینی

- 97/10/16
فال شبانه یکشنبه 16 دی 97

فال امشب متولدین فروردین


كار جديدی كه به تو واگذار شده، نيازمند دقت و كوشش است تا ثمره مالی داشته باشد. خود را كاملا وقف كارت بكن تا بتوانی موفق شوی.

فال امشب متولدین اردیبهشت


تا زمانی كه برای رسيدن به آرزوهايت تلاش نكنی، هيچ چيز به دست نمی‌آوری. فقط نشستن و در تخيل خود يك زندگی رويایی و كامل را تجسم كردن كافی نيست. بايد تلاش كنی تا حداقل به قسمتی از آرزوهايت برسی.

فال امشب متولدین خرداد


به خاطر ندانم‌كاری دچار ضرر و خسارت می‌شوی. به جای اينكه ديگران را مقصر بدانی بايد بدانی كجای كارت ايراد داشته و آن را برطرف سازی. بعضی فرصتهای به اصطلاح باد آورده را دست کم نگير و قبل از اينکه آنها را از دست بدهی قدرشان را بدان. هنوز وقت برای جبران داری.

فال امشب متولدین تیر


افق‌های تازه‌ای در مسير كاری تو آشكار می‌شود كه بسيار عالی خواهد بود. پس از آن بحران مهم و رنج‌های فراوانی كه بود، آينده خوبی فراروی تو قرار گرفته است.

فال امشب متولدین مرداد


ممكن است روزهای آينده دچار مشكلات مالی شوی. چيزی را كه انتظارش نمی‌رفت اتفاق خواهد افتاد و همين برای تو حيرت‌آور خواهد بود. خود را برای روزهای آينده از هم اكنون آماده كن.

فال امشب متولدین شهریور


از نظر اقتصادی دچار مشكلاتی خواهی شد. از قديم گفته‌اند : ((علاج واقعه قبل از وقوع بايد كرد)). پس خود را برای برخورد با مشكلات و غلبه بر آنها آماده كن. با كمی حوصله و تلاش می‌توانی از پيچيده شدن مشكلات جلوگيری كنی.
فال شبانه یکشنبه 16 دی 97

فال امشب متولدین مهر


با مشكل مالی روبرو می‌شوی اما اين وضعيت موقتی است. بعد از هر سختی آسانی خواهد بود. اين قانون زندگی است و تاكنون تو آنرا بارها تجربه كرده‌ای. بنابراين نگرانی را از خودت دور كن و با استقامت اين مرحله را پشت سر بگذار.

فال امشب متولدین آبان


اشتهای سيری‌ناپذير تو در زمينه مسائل مالی، نمی‌تواند تو را به چيزهای كوچك قانع كند. برای همين بايد به فكر كارهای بزرگ برای رسيدن به يك جهش اقتصادی باشی، پس هوشيار باش تا فرصتها از دست نرود.

فال امشب متولدین آذر


هميشه مشكلات اقتصادی منشاء دردسرها و گرفتاری‌هاست. بايد به نحوی عمل كنی كه دچار چنان بحران‌هایی نشوی. از اسراف و زياده‌روی دوری كن و بكوش تا سطح درآمد خود را افزايش دهی.

فال امشب متولدین دی


جديت و پشتكار رمز موفقيت توست. همين كه هر كاری را به موقع و دقيق انجام دهی، موجب پيشرفت تو در كار می‌شود و در نتيجه روزبه‌روز وضعيت اقتصاديت هم بهتر خواهد شد.

فال امشب متولدین بهمن


اين ماه ممكن است مجبور شوی خود را با شرايط سخت مالی هماهنگ كنی. انتخاب يك برنامه يا كار جديد می‌تواند عواقب و مسئوليت‌هایی داشته باشد كه نمی‌توان از آنها گريخت. اما اين راه با همه سختی‌هايش پايان خوبی دارد.

فال امشب متولدین اسفند


احساس می‌كنی بسيار كار می‌كنی و كمتر نتيجه می‌گيری. اما اينطور نيست؛ چون به همان ميزان سطح توقع و انتظارات تو بالا می‌رود. بايد به اندازه‌ای كه سعی می‌كنی توقع داشته باشی.
advertising