فال روزانه یکشنبه 12 اسفند 97

خواندنیطالع بینی

- 97/12/12
فال روزانه یکشنبه 12 اسفند 97

فال امروز متولدین فروردین


غصه زیاد نخور و غم به دل راه آمده با اندکی تلاش و بهره گیری از همفکری دوستان صمیمی و یکرنگ و بزرگترها مشکلات برطرف می شوند. در انتخاب دوست بسیار دقیق باش و هرکه را که لاف دوستی می زند یار مپندار. در سختی ها صبور باش.

فال امروز متولدین اردیبهشت


نوبتی هم باشد نوبت توست که موفقیت شامل حالت شود و از این پیروزی اطرافیانت نیز بی بهره نمانند. مواظب دور و بر خودت باش عده ای می‌خواهند که چوب لای چرخ تو بگذارند. تو کوشش خودت را بکن، خداوند حیله ی آنها را خنثی می کند.

فال امروز متولدین خرداد


گوشه ای از کارت را به نمایش بگذار حتماً مورد قبول واقع می‌شود و همگان تو را تحسین می‌کنند. حادثه عجیبی رخ می‌دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می‌شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی اما خود را از ایمان و دین جدا نکن.

فال امروز متولدین تیر


همیشه همه ی کارها بر وفق مراد نیست. . کمی تامل کن. صبر داشته باش. بدان که هیچ کاری با زور درست نمی شود پس برای پیشرفت دست از ستیز بردار و سعی کن که با عقل و تدبیر کارت را ادامه دهی.

فال امروز متولدین مرداد


به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.

فال امروز متولدین شهریور


تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می خوری. کاری نکن که احترام خودت را از دست بدهی. سرمایه ی اندک تو تبدیل به بزرگترین سرمایه ها خواهد شد. و این بخاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. تو از خدا طلب کن او هم به تو کرم می کند.
فال روزانه یکشنبه 12 اسفند 97

فال امروز متولدین مهر


دل شوره دارید و نگران چیز یا کس عزیزی هستید به خدا توکل کنید و از او مدد بخواهید تا کمی آرام بگیرید.

فال امروز متولدین آبان


شما بهتر می دانید که راهی بهتر از راستی نمی باشد ،این دنیا ارزش آنرا ندارد که براه خلاف بروید شما که یک عمر شریف بوده اید حرف دیگران را گوش نکنید وبه را ه آنان نروید تا زندگی آسوده ات را خراب نکنی.

فال امروز متولدین آذر


با کسی گفتگویی داشته ای که از بابت آن ناراحت و دلگیر شده ای ولی صبر کن که او از گفته خود پشیمان خواهد شد و به سوی تو بازخواهد گشت و همیشه در خاطر داشته باش که روزگار به یک پایه نمی چرخد.

فال امروز متولدین دی


شما مثل کسی هستید که بدون تامل کاری را انجام می‌دهد. ظواهر شما را فریفته است. برای به دست آوردن آنچه که به دنبالش هستید، موانع و مشکلات بسیاری بر سر راهتان است ، اما ارزشش را دارد.تازه ابتدای راه هستید و مشکلات شما بعد از این شروع می شود. بهتر است در مورد کاری که می خواهید انجام دهید مشورت کنید وگرنه به شما آفت می رسد.

فال امروز متولدین بهمن


شما آدم افتاده و بی ادعایی هستید ولی مورد کم مهری اطرافیان قرار گرفته اید و از این بابت غصه دار هستید اما این مشکلات به زودی برطرف خواهد شد.

فال امروز متولدین اسفند


روزگار سختی را گذرانده ای ولی گرفتاریها و غمهای شما به پایان می رسد وبه زودی شادیهای زندگی نصیب شما خواهد شد از دعا غافل مشو و بدان که نباید ناامید شوی.
advertising