فال کارتی سری سی و شش

خواندنیطالع بینی

- 97/11/05
فال کارتی سری سی و ششدر فال شما شماره فال را مشخص می کنید به عنوان مثال اینکه کدام سری باشد
سپس از بین 7 کارت که شماره های طلایی می باشدیکی را انتخاب کرده و فال شما گفته می شود
امیدواریم که فالتان بهترین ها را برای شما رقم بزند و تلالو آن را در زندگیتان مشاهده کنید.

فال کارتی شماره 1


گریه کردن به دلیل دلگرفتگی ها ، دلتنگی ها با حالت هایی از روی افسردگی ، به دلیل از دست دادن عزیزی ، گریه توام با تاثر و افسوس از موضوعی که عامل ناراحتی شما شده است .

فال کارتی شماره 2


مبلغی پول ( کم یا قابل توجه ) به عنوان پس انداز به دست شما می آید ، یا به عنوان حق الزحمه در ازای کاری دریافت می کنید و یا پولی را که به کسی به عنوان قرض داده اید ، به دست شما می آید و آن مبلغ به شما مسترد خواهد شد .

فال کارتی شماره 3


الف : احساس موفقیت از یک موضوع عشقی ، ب : شادی و موفقیتی که از شخصی مورد علاقه به شما می رسد . ج : مورد مهر و عطوفت شخصی قرار میگیرید که دوستش دارید که سبب علاقه ی بیش از پیش شما نسبت به او می گردد .

فال کارتی شماره 4


هدیه ، کادو یا سوغات از طرف دوست ، دوستان یا یکی از اعضای خانواده و با بستگان به دست شما می رسد که باعث خوشحالی شما می شود.

فال کارتی شماره 5


الف : یک خبر خوش به شما میرسد . ب : از جایی یا از کسی که انتظار ندارید یک خبر خوشحال کننده به شما می رسد . ج : مژده و بشارت درباره مقاصد و اهداف مورد نظر شما .

فال کارتی شماره 6


الف : دورهمی های خانوادگی ، دوستانه و ... ب : اوقات بسیار خوش داشتن در جمع اعضای خانواده ، دوستان . ج : یک جلسه و نشست اداری .

فال کارتی شماره 7


( مراد) رسیدن به آرزوی قلبی - رسیدن به اهداف مورد نظر یا دستیابی به یک هدف خاص - خواسته ای که دارید صد در صد به نتیجه ی مثبت خواهد رسید .
advertising