فال کارتی سری هفده

خواندنیطالع بینی

- 97/10/15
فال کارتی سری هفدهدر فال شما شماره فال را مشخص می کنید به عنوان مثال اینکه کدام سری باشد
سپس از بین 7 کارت که شماره های طلایی می باشدیکی را انتخاب کرده و فال شما گفته می شود
امیدواریم که فالتان بهترین ها را برای شما رقم بزند و تلالو آن را در زندگیتان مشاهده کنید

فال کارتی شماره 1


مبلغی پول ( کم یا قابل توجه ) به عنوان پس انداز به دست شما می آید ، یا به عنوان حق الزحمه در ازای کاری دریافت می کنید و یا پولی را که به کسی به عنوان قرض داده اید ، به دست شما می آید و آن مبلغ به شما مسترد خواهد شد .

فال کارتی شماره 2


از شخصی که شما را دوست دارد شما نیز به او علاقه و عشق می ورزید . یک تلفن عالی که در ارتباط با احساسات قلبی شما است ، دارید .

فال کارتی شماره 3


تغییرات مثبت و سازنده ای به یکباره و ناگهانی در زندگی شما پیش می آید که باعث دگرگونی اوضاع و شرایط و موقعیت های زندگی شما به طور کلی می گردد . اوضاع زندگی شما از جهات مختلف به سمت بهبودی و بهتر شدن پیش خواهد رفت.

فال کارتی شماره 4


کارت ( مراد) رسیدن به آرزوی قلبی - رسیدن به اهداف مورد نظر یا دستیابی به یک هدف خاص - خواسته ای که دارید صد در صد به نتیجه ی مثبت خواهد رسید .

فال کارتی شماره 5


غیبت کردن و بدگویی از دیگران ، مورد بدگویی دیگران واقع شدن ، معایب اخلاقی شما را می شمارند ، پشت سر شما به بدگویی می نشینند . به دلایل مختلف حسادت و غرض ورزی های شخصی به عمد از شما نزد دیگران بدگویی می کنند .

فال کارتی شماره 6


عجب آشفته بازاری شده ، هرکس برای بردن سهم خود دیگران را لگدمال می کند و از نردبان پیکر دوستان و آشنایان بالا می رود ، قدر رفیقان واقعی خود را بدانید .

فال کارتی شماره 7


همبستری زن و شوهر و ...
advertising