فال کارتی سری بیست و نه

خواندنیطالع بینی

- 97/10/27
فال کارتی سری بیست و نهدر فال شما شماره فال را مشخص می کنید به عنوان مثال اینکه کدام سری باشد
سپس از بین 7 کارت که شماره های طلایی می باشدیکی را انتخاب کرده و فال شما گفته می شود
امیدواریم که فالتان بهترین ها را برای شما رقم بزند و تلالو آن را در زندگیتان مشاهده کنید.

فال کارتی شماره 1


قلب شما در حال حاضر به سمت شخصی مورد علاقه ی خود متمایل است ، هم اکنون در فکر شخصی هستید که دوستش دارید .

فال کارتی شماره 2


دخالت های بی مورد ، فضولی ( یا شخص خبرچین ) و تجسس دیگران در کارهای شما که خواهان وارد ساختن آسیبهای روحی به شما هستند . که برای مقابله با این دخالتها باید با خونسردی و عدم اعتناء برخورد شود تا موفقیت و پیروزی در دست شما قرار گیرد .

فال کارتی شماره 3


قهر کردن ، جدایی و فاصله عاطفی با فرد یا افرادی از دوستان ، بستگان ، اعضای خانواده به علت مشاجره یا دخالت های نابجا و بی مورد آن افراد در امور شخصی و زندگی شما .

فال کارتی شماره 4


مورد تعریف و تمجید و ستایش اطرافیان قرار می گیرید - از کارهای شما قدردارنی به عمل می آید که این موضوع باعث خوشنودی شما خواهد شد .

فال کارتی شماره 5


شکست موقت و ناکامی زودگذر . عدم موفقیت در کارها با در شغل . به طول انجامیدن یک برنامه ی خاص برای رسیدن به هدفی مشخص . حالت افسردگی و نومیدی موقت از کار یا شخص

فال کارتی شماره 6


مبلغی پول ( کم یا قابل توجه ) به عنوان پس انداز به دست شما می آید ، یا به عنوان حق الزحمه در ازای کاری دریافت می کنید و یا پولی را که به کسی به عنوان قرض داده اید ، به دست شما می آید و آن مبلغ به شما مسترد خواهد شد .

فال کارتی شماره 7


عجب آشفته بازاری شده ، هرکس برای بردن سهم خود دیگران را لگدمال می کند و از نردبان پیکر دوستان و آشنایان بالا می رود ، قدر رفیقان واقعی خود را بدانید .
advertising