فال هفتگی انبیاء از شنبه 29 دی تا جمعه 5 بهمن 97

خواندنیطالع بینی

- 97/11/02
فال هفتگی انبیاء از شنبه 29 دی تا جمعه 5 بهمن 97

فال هفتگی انبیاء متولدین فروردین


حضرت صالح (ع) : ای صاحب فال! خداوند تو را از غم‌ها برهاند و به مقصود دل رساند. رنج‌های زیادی کشیده‌ای ولی با نیّتی که در دل داری به مقصود برسی. ستاره‌ی تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود. اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می‌شوی.

فال هفتگی انبیاء متولدین اردیبهشت


حضرت هارون (ع) : ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می‌ورزند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و اتفاقی خواهد افتاد که آسایش تو در آن است. در مورد آن قصد و نیتی که داری قلب خود را قوت ده که به مقصود خواهی رسید ان‌شاءالله.

فال هفتگی انبیاء متولدین خرداد


حضرت خضر (ع ) : ای صاحب فال بشارت باد بر تو كه در دولت به روی تو باز گرديده است و بعد از اين شاد و خرم خواهی‌شد و كارت رونق خواهد گرفت. سفری در پيش داری که خیر است ان‌شاءالله. از ديدار دوستان محبت پيدا شود و تو را ياری كنند . زنهار راز دل خود را به كسی نگو. شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت ميكند؛ اما تو با كسی خصومت و دشمنی نداری، خاطر آشفته مكن تا صدمه از كسی نبينی . روزهای شنبه و پنج‌شنبه بر تو مبارك است. دل در آرزوی چيزی بسته‌ای كه به زودی ميسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی . دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی ان‌شاءالله.

فال هفتگی انبیاء متولدین تیر


حضرت ایوب (ع) : ای صاحب فال ! بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه می خوری، اما عاقبت کار را نمی دانی ؛ اگر صبر کنی ، هر آینه به مقصودی که داری برسی پس در مدت سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود. اگر نیت سفر داری برو که خوب است. صدقه بده تا آنچه از خداوند طلب می کنی بیابی. از شخصی کار تو گشاده شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها به مراد دل تو شود و چیزی به تو می‌رسد ان‌شاءالله.

فال هفتگی انبیاء متولدین مرداد


حضرت لوط (ع) : ای صاحب فال در زندگی با سختی‌هایی رو به رو می‌شويد و با مردمی بد کردار و ناشایست سر و كار پيدا ميكنيد و به رنج و زحمت می‌افتيد. بايد با دیگران با احتياط رفتار كنيد تا انسان‌های بدخواه نتوانند شما را دچار مشكل کنند. در طالع شما سفری ديده می‌شود كه اگر انجام شود برای شما خالی از منفعت نیست.

فال هفتگی انبیاء متولدین شهریور


حضرت آدم ( ع) : ای صاحب فال ، بدان و آگاه باش كه ستاره‌ی بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنايت پروردگاری و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شكرانه‌ی نعمت، بجای آور و در هر كاری به خدا توكل كن و از مكر شيطان و شيطان صفتان بپرهيز و با مردم دانا درآميز و از نزاع و جدل، بگريز كه هر حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا ،برآورده می‌شود، ان‌شاءالله.

فال هفتگی انبیاء متولدین مهر


حضرت سلیمان (ع) : ای صاحب فال ! بدان که تو در غم و اندوه مانده‌ای و یا آرزویی داری و باید راه‌کاری تازه پیدا کنی که از غم نجات یابی ان‌شاءالله . تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته می‌بینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن. از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد و راز خود با کس مگو تا سالم باشی . روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، به خدا توکل داشته باش تا ان‌شاء‌الله حاجتت روا شود.

فال هفتگی انبیاء متولدین آبان


حضرت لقمان (ع) : ای صاحب فال به نظر ميرسد شخصی متواضع با حكمت و درستكار هستيد . اگر گرفتار صدمه و يا مشكلی هستيد خير است و حكمتی در آن می‌باشد. چيزی را كه از دست داده‌ايد دوباره به دست خواهیدآورد. از مشكلی كه داريد رها خواهید شد‌، بايد به خداوند توكل و توسل كنيد. چشمتان نبايد به دنبال مال مردم باشد. در ضمن كينه‌توزی نكنيد تا سلامت باشيد و آرامش داشته باشید. اگر كسی به شما بدی كرده است، او را ببخشيد که از اين راه به عزت خواهید رسید.

فال هفتگی انبیاء متولدین آذر


حضرت شیث (ع) : ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی .

فال هفتگی انبیاء متولدین دی


حضرت ادريس (ع ) : ای صاحب فال بر تو بشارت كه به زودی به مقصود خود خواهی‌رسيد و آنچه را كه در طلبش هستی به دست خواهی‌آورد. اگر نزد كسی برای درخواستی می‌روی و او سخن درشتی بر زبان جاری ميكند ،صلاح است كه از رفتن پشيمان گردی چون او به تو آسيب می‌رساند. گروهی به تو حسد می‌ورزند و در خيال نابودی تو می‌باشند اما از دست آنها كاری بر نمی‌آيد مترس . سفر‌ی در پيش است كه در آن سفر آسودگی یابی اين چند روزه طالع تو نحسی دارد كه از تو بگذرد و بعد در نظر خلايق شيرين شوی. اين هفته با هيچ كس گفت‌وگو نكن كه ستاره ات نحس است و پس از آن سعادت به تو روی می‌آورد . اگر حاجتی داری بر آورده خواهد شد و اگر غائبی داری خواهد آمد.

فال هفتگی انبیاء متولدین بهمن


حضرت خضر (ع) : ای صاحب فال بشارت باد بر تو كه در دولت به روی تو باز گرديده است و بعد از اين شاد و خرم خواهی‌شد و كارت رونق خواهد گرفت. سفری در پيش داری که خیر است ان‌شاءالله. از ديدار دوستان محبت پيدا شود و تو را ياری كنند . زنهار راز دل خود را به كسی نگو. شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت ميكند؛ اما تو با كسی خصومت و دشمنی نداری، خاطر آشفته مكن تا صدمه از كسی نبينی . روزهای شنبه و پنج‌شنبه بر تو مبارك است. دل در آرزوی چيزی بسته‌ای كه به زودی ميسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی . دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی ان‌شاءالله.

فال هفتگی انبیاء متولدین اسفند


حضرت زکریا (ع) : ای صاحب فال ! در کار خود شتاب نکن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید و بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد. تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. با دل و نیت پاک هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به تو ارزانی دارد‌. ان‌شاءالله که عاقبت بخیر خواهی شد.
advertising