فال هفتگی انبیاء از شنبه 15 دی 97 تا جمعه 21

خواندنیطالع بینی

- 97/10/15
فال هفتگی انبیاء از شنبه 15 دی 97 تا جمعه 21

فال هفتگی انبیاء متولدین فروردین


حضرت یحیی (ع) :ای صاحب فال ، برتو بشارت باد که به زودی اسباب آسایش تو فراهم می‌گردد و از غم و اندوهی که داری رهایی میابی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می شود. سعی کن تصمیمی عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی. هر روزی که گذشت غصه آن را نخور و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهره بگیر. شکر خدای بجای آر که شکر نعمت، نعمتت افزون کند.

فال هفتگی انبیاء متولدین اردیبهشت


حضرت داوود (ع) :ای صاحب فال! مدتی در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . به زودی سختی و اندوه به پایان خواهد رسید و خشنود خواهی شد و کارها به مراد تو خواهد شد ان‌شاءالله . نیکوکار باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال هفتگی انبیاء متولدین خرداد


حضرت ابراهیم (ع) :ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوب است و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ آنها نگاه داشت و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید. تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان خواهی‌رسید.

فال هفتگی انبیاء متولدین تیر


حضرت اسحاق (ع) :ای صاحب فال! نیّتی داری که بسیار نیکوست. اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست خواهی‌آورد و اگر قصد سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می‌کند. روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی ان‌شاء‌الله.

فال هفتگی انبیاء متولدین مرداد


حضرت آدم ( ع) :ای صاحب فال ، بدان و آگاه باش كه ستاره‌ی بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنايت پروردگاری و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شكرانه‌ی نعمت، بجای آور و در هر كاری به خدا توكل كن و از مكر شيطان و شيطان صفتان بپرهيز و با مردم دانا درآميز و از نزاع و جدل، بگريز كه هر حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا ،برآورده می‌شود، ان‌شاءالله.

فال هفتگی انبیاء متولدین شهریور


حضرت صالح (ع) :ای صاحب فال! خداوند تو را از غم‌ها برهاند و به مقصود دل رساند. رنج‌های زیادی کشیده‌ای ولی با نیّتی که در دل داری به مقصود برسی. ستاره‌ی تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود. اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می‌شوی.

فال هفتگی انبیاء متولدین مهر


حضرت یوسف (ع) :ای صاحب فال! از تجربه‌ی بزرگان بهره ببر و مشورت دوستان را پذیرا باش که برای تو منفعت خواهد داشت. اگر چیزی از تو غایب شد، به تو باز خواهد گردید. اگر قصدی داری کمی دیگر صبر کن. ممکن است از طرف کسی غم و اندوهی به تو برسد؛ اما نگران نباش که به خیر و سلامتی رفع خواهد شد.

فال هفتگی انبیاء متولدین آبان


حضرت خضر (ع) :ای صاحب فال بشارت باد بر تو كه در دولت به روی تو باز گرديده است و بعد از اين شاد و خرم خواهی‌شد و كارت رونق خواهد گرفت. سفری در پيش داری که خیر است ان‌شاءالله. از ديدار دوستان محبت پيدا شود و تو را ياری كنند . زنهار راز دل خود را به كسی نگو. شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت ميكند؛ اما تو با كسی خصومت و دشمنی نداری، خاطر آشفته مكن تا صدمه از كسی نبينی . روزهای شنبه و پنج‌شنبه بر تو مبارك است. دل در آرزوی چيزی بسته‌ای كه به زودی ميسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی . دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی ان‌شاءالله.

فال هفتگی انبیاء متولدین آذر


حضرت الیاس (ع) :ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که مدت‌ها در دل داری به زودی به آن خواهی رسید ان‌شاءالله . تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید. چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می‌باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی ان‌شاءالله . از حال اطرافیان غافل مشو و اگر میتوانی گره از کار کسی بگشایی کوتاهی نکن.

فال هفتگی انبیاء متولدین دی


حضرت یونس (ع) :ای صاحب فال ! بدان که در میان تاریکی گرفتار شده‌ای ، صبر کن که نفع بسیار برای تو رسد ، اگر صبر کنی خیر بسیار بینی و خدای مهربان گره از مشکلات شما باز کند. با همگان خوش‌رفتار باش. به مراد خود خواهی‌رسید ان‌شاء‌الله.

فال هفتگی انبیاء متولدین بهمن


حضرت هود (ع) :ای صاحب فال! مشکل تو به لطف و کرم پروردگار، رفع خواهد شد و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران و ناامید مباش و به لطف خداوند ایمان داشته باش.

فال هفتگی انبیاء متولدین اسفند


حضرت ادريس (ع) :ای صاحب فال بر تو بشارت كه به زودی به مقصود خود خواهی‌رسيد و آنچه را كه در طلبش هستی به دست خواهی‌آورد. اگر نزد كسی برای درخواستی می‌روی و او سخن درشتی بر زبان جاری ميكند ،صلاح است كه از رفتن پشيمان گردی چون او به تو آسيب می‌رساند. گروهی به تو حسد می‌ورزند و در خيال نابودی تو می‌باشند اما از دست آنها كاری بر نمی‌آيد مترس . سفر‌ی در پيش است كه در آن سفر آسودگی یابی اين چند روزه طالع تو نحسی دارد كه از تو بگذرد و بعد در نظر خلايق شيرين شوی. اين هفته با هيچ كس گفت‌وگو نكن كه ستاره ات نحس است و پس از آن سعادت به تو روی می‌آورد . اگر حاجتی داری بر آورده خواهد شد و اگر غائبی داری خواهد آمد.
advertising