فال روزانه جمعه 4 آبان 97

خواندنیطالع بینی

- 97/08/04
فال روزانه جمعه 4 آبان 97

- فال روزانه امروز متولدین فروردین


اگر شما هر گونه نگرانی بهداشت و تناسب اندام را کنار گذاشته اید، این یک روز قدرتمند برای مشورت با متخصصان، انجام تحقیقات، تغییر رژیم غذایی یا شروع به ورزش منظم است.انتظار می رود که مردم از صحبت با شما لذت ببرند، اما با افرادی که مایل به صحبت کردن در مورد منافع خود بیش از شما هستند ،صبور باشید.یک فرد جدی، به وضوح بزرگتر از شما، به شما نشان می دهد که چگونه از مشکلات شخصی خود خارج شوید. مشاوره او را دنبال کنید.پس باز هم بدرخشید و موفق تر باشید.

- فال امروز متولدین اردیبهشت


بیش از حد بی اعتمادی نکنید و فکر کنید که دوستی یک روز به عشق تبدیل می شود، شادتر میشوید. در روابط دوستانه به دنبال سود نباشید. شما نتایج قابل توجهی در زمینه های پزشکی، مالی، قضایی و همچنین در بیمه دریافت خواهید کرد. قبل از انجام هر کاری، زمان را برای بررسی وضعیت مرور کنید، زیرا عمل شما بر روی زندگی خود و دیگران تاثیر گذار خواهد بود.امروز روز نگرانی و غم نیست .هر چه راحت تر و طبیعی تر باشید، احساس آرامش بیشتری خواهید داشت. بیشترین توجه را به افرادی که به اندازه شما بی پروا هستند معطوف کنید و از کنار آنها بودن لذت ببرید.

- فال امروز متولدین خرداد


امروز بین مسئولیت هایی که نسبت به خانواده تان دارید و وعده هایی که به دوستانتان داده اید بر سر یک دوراهی گیج کننده قرار گرفته اید. از طرفی دلتان می خواهد در یک مهمانی دوستانه که از مدت ها قبل قرارش را گذاشته اید شرکت کنید و از طرف دیگر هم مسائلی در خانه و خانواده تان پیش آمده اند که ایجاب می کنند در کنار عزیزانتان باشید. در چنین شرایطی حفظ خونسردیتان کار ساده ای نخواهد بود، اما با کمی سیاست خواهید توانست راهی پیدا کنید تا هم به اندازه کافی در کنار خانواده باشید و هم به دیدن دوستانتان بروید. در پایان روز با فکر کردن به عملکردتان خودتان را تحسین خواهید نمود!

- فال امروزمتولدین تیر


این احتمال وجود دارد که نیاز شما به پول بسیار نگران کننده خواهد بود؛ باید صبوری کنید تا چرخ زمانه به نفع شما بچرخد. زندگی در خانه شما در معرض آشفتگی های زیادی قرار خواهد گرفت. همچنین شما امتیازات و مصالحه ها را رد خواهید کرد. برای یک بار، شایعات بی اساس شما را ترک خواهد کرد. در کار، ذهنیت رقابتی عالی خواهید داشت و تمام کسانی که کار شما را مخدوش می کنند یا مخالف پروژه های شما هستند را کنار خواهید زد. روز سختی برای انتخاب کردن مصالحت یا تحمل کردن افرادی است که با شما رقابت دارند.این گرایش "صلح در هر قیمت" می تواند مشکلاتی را برای شما ایجاد کند. هنوز نیاز است تا خود را نشان دهید. و طبق معمول بهترین باشید.

- فال امروز متولدین مرداد


انرژی ناپایدار امروز از صبح شروع می شود. این باعث می شود که در زندگی شما هر چیزی قابل پیش بینی باشد. به جای مبارزه با این روند، آن را بپذیرید و از سواری لذت ببرید. وقتی این روند را پیش بگیرید، سبکی و شور و هیجان خوشایند ظاهر می شود. انرژی که از ستاره بخت خود دریافت می کنید موجب حل مسائل مالی میشود؛ پس از آن می توانید بدهی های قدیمی را پرداخت کنید. اگر قصد سفر دارید، انتظار می رود تاخیر در حرکت قطار یا هواپیما، یا خرابی مکانیکی اتفاق بیفتد.اگر فکر میکنید که مشکلی با همسرتان دارید، تلاش کنید که به طور صریح و آرام صحبت کنید، در یک گفت و گو که در آن هر کس آرزوهای عمیق و پیشنهادات خود را برای بهبود زندگی زناشویی خود در آینده بیان کند.

- فال امروز متولدین شهریور


امروز مسائل مادی باعث شده اند فضایی تنش آمیز بر خانه تان حاکم باشد و شما و همسرتان بی دلیل عصبی و پرخاشگر شده اید. شاید اوضاع مالیتان به خوبی همیشه نباشید و مجبور شده باشید برخی از چیزهایی که قصد خریدشان را داشته اید از لیست خریدتان خط بزنید، اما این وضعیت موقتی است و زیاد طول نخواهد کشید. به جای اینکه اجازه بدهید نگرانی در ارتباط با مسائل مادی روی رابطه تان سایه بیندازد سعی کنید در مورد این وضعیت با هم صحبت کرده و راه حل مشترکی برای آن بیابید. امروز روز بسیار خوبی برای پیدا کردن نقاط مشترک در هر زمینه ای می تواند باشد، اما همه چیز به خودتان بستگی دارد.
فال روزانه جمعه 4 آبان 97

- فال امروز متولدین مهر


خود شک می تواند شما را دلسرد کند. بدون هیچ عذری آنچه در سر دارید را بیان کنید. دوستان ممکن است به شما برای مشاوره و راحتی مراجعه کنند.حکمت شما قدردانی شده است. اعتماد به نفس جذابیت شخصی شما را افزایش می دهد. اگر دچار استرس شدید، احساس آرامش را با نفس های عمیق و آهسته ای به دست آورید. امشب می تواند شب بسیار عاشقانه ای باشد.شما احتمالا با مشکلات جزئی در کار خود مواجه خواهید شد اما اجازه ندهید که مشکلات دلسردتان کنند.از طرف دوستان اطمینان پیدا کنید، این به شما انرژی لازم را برای مبارزه می دهد. علاوه بر ضرورت حفظ روحیه بالا، باید سعی کنید از خستگی فیزیکی خود با استراحت چند لحظه ای غلبه کنید. مراقب باشید، اجازه ندهید که با موفقیت های مختلف آشفته شوید و اشتباهات پراکنده در قضاوت درباره افراد و چیزها را مرتکب شوید.کمی بیشتر به دور و بر خود توجه کنید.

- فال امروز متولدین آبان


امروز برای شما روز گیج کننده ای خواهد بود. مسائل و مشکلات مادی به دلیل مشکلات فنی و کامپیوتری خیلی پیچیده تر از آن که در واقع هستند به نظر می رسند و همین باعث نگرانی شما شده است. به جای اینکه تسلیم شوید و مضطرب و پریشان باشید سعی کنید ریشه ی این مشکل را پیدا و حل کنید یا اگر خودتان نمی توانید آن را حل کنید با خیال راحت تا زمانی که یک نفر پیدا شود که بتواند این کار را انجام دهد دست نگه دارید. امروز فرصت امتحان تواناییتان در انجام کاری که پیش از این هرگز تجربه نکرده اید برای شما به وجود خواهد آمد. در توانایی خود تردیدی نداشته باشید و با اعتماد به نفس تمام جلو بروید

- فال امروزمتولدین آذر


عشق شما امروز قوی خواهد بود.اما به این معنی نیست که پول زیاد خرج کنیم همچنین هیچ دلیلی برای این نیست که احساس خوشحالی خود را از دست بدهید.به کمد لباس خود نگاهی بیاندازید، چیزی را که دیگر از آن استفاده نمی کنید دور بریزید. آرامش، شوخ طبعی و یک رژیم متعادل باید خستگی را از بین ببرد. در صورت ورزش کردن، مراقب خطرات احتمالی باشید هجوم عرفان یک احساس قوی مذهبی را در بسیاری از بومی ها بیدار می کند؛ تبادل نظر با افراد دیگر بسیار لذت بخش خواهد بود و زندگی به شما لبخند بزرگی می بخشد.

- فال امروز متولدین دی


به واسطه انرژی های مثبت امروز، روابط شخصی و کاری شما بهبود می یابند؛ البته تمام این ها به شرطی هستند که تمام تلاشتان را به کار گرفته و مواظب حرف ها و رفتارتان باشید. امروز یکی از مناسب ترین زمان های ممکن برای درست کردن روابط خود با دیگران به ویژه دوستانتان است. شاید دوست داشته باشید برای این منظور همه دوستانتان را دور خود جمع کنید و یک مهمانی کوچک بگیرید. خوش بینی و مثبت گرایی امروزتان باعث می شود تادیگران دوستتان داشته باشند. امروز ناگهان جذب و شیفته فردی می شوید که تاکنون در کنارش احساس خجالت و معذب بودن داشته اید. فکری به حال تپش های قلب خود و گل انداختن گونه هایتان بکنید.

- فال امروز متولدین بهمن


فعالیت های حرفه ای شما از انرژی و حیاتی فوق العاده ای برخوردار خواهد بود. شما قادر به از بین بردن موانع و مقابله با مشکلات خواهید بود. عصبانیت احتمالی، عدم تمرکز، و همچنین اختلافات و یا تناقضاتی را در حوزه زناشوئی ایجاد خواهد کرد.سعی کنید مسائل را ظریف حل کنید که روابط شما را با فردی که به آن بسیار وابسته هستید،خراب نکند. اعتماد به نفس درون خود را حفظ کنید، اما از خودخواهی دوری کنید. اگر به احساسات دیگران توجه کنید، موفقیت بیشتری خواهید داشت. شما می توانید یک مشاور بزرگ باشید. یک گام به عقب بردارید و به دیگران اجازه دهید در جایگاه شما بدرخشند.

- فال امروز متولدین اسفند


در مورد برنامه هایی که مطمئن نیستید پافشاری نکنید؛ خودتان را با پروژه های ساده تر، اما منطقی در دسترس تان ارزیابی کنید. مراقب باشید و از قرار ملاقات های مهم کسب و کار خودداری کنید. در زندگی شخصی شما، کمبود روشنایی برایتاک مضر خواهد بود. اشتهای زیادی دارید. عشق شما برای غذاهای زمینی تنها حرص و طمعتان برای زندگی است.اگر برای آینده خود برنامه دارید ، انرژی این هفته از این منافع حمایت خواهد کرد. مردم همکاری بیشتری خواهند داشت و مایلند وقت خود را برای کمک به شما صرف کنند.
advertising