مجله ی نگاه نو ویژه ی داریوش طلایی منتشر شد

مجلهموزیک

- 97/10/03
مجله ی نگاه نو ویژه ی داریوش طلایی منتشر شدشماره 119 فصلنامه «نگاه نو» با بخش ویژه موسیقی کلاسیک ایرانی با عکس روی جلد داریوش طلایی، موسیقی‌دان و نوازنده تار و سه‌تار منتشر شد.

در این شماره مطالبی چون «چرا می‌گوییم موسیقی کلاسیک ایرانی؟» از بابک خضرایی، «داستان دستگاه» از ساسان فاطمی، «سرآمدان موسیقی کلاسیک ایرانی» از تارا الله‌وردی، «رصد تؤامان سه ستاره: مهدی قلی‌هدایت، علی‌نقی وزیری، عارف قزوینی» از محمدرضا فیاض، «مقرنس‌های ناپیدای آسمان و آوای شجریان» از بهروز غریب‌پور و «داریوش طلایی: موسیقی‌دان، نوازنده سه‌تار و تار» گفت‌وگوی علی میرزایی با داریوش طلایی منتشر شده است.

در این مجله همچنین گفت‌وگوی جان هورگان با نوام چامسکی با ترجمه محسن قائم‌مقامی با عنوان «ترامپ و متحدانش» منتشر شده است.

در بخش ادبیات این شماره از فصلنامه «نگاه نو» هم این مطالب منتشر شده است: «جنگ، مرگ، و دیگر هیچ در شعر شاعران بریتانیایی» (به مناسب یکصدمین سال پایان جنگ‌جهانی اول) از نرگس انتخابی، «پریشان‌حواس» از ماریو بندتی با ترجمه لیلا میناوی و «پنجره طبقه پنجم» از حسن بلاسم با ترجمه نرگس قندیل‌زاده.

رویدادها و گزارش‌ها و کتاب و کاریکاتور دیگر بخش‌های شماره 119 فصلنامه «نگاه نو» با صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی علی میرزایی هستند که در 258 صفحه با شمارگان 4600 نسخه و قیمت 25 هزار تومان منتشر شده است.
advertising