اجرای کنسرت وحید اسداللهی در فرهنگسرای نیاوران

مجلهموزیک

- 97/08/11
اجرای کنسرت وحید اسداللهی در فرهنگسرای نیاورانوحید اسداللهی نوازنده نقاره و آهنگساز موسیقی آذربایجان با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته روز بیست و یکم آذر ماه سال ۹۷ تازه ترین کنسرت گروه اسداللهی متشکل از فرزندانم و یک خواننده اردبیلی با نام بهاءالدین خراسانی در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می شود.
وی افزود: در این برنامه ما علاوه بر اجرای آثار بی کلام، قطهاتی را در حوزه موسیقی فولکلور منطقه آذربایجان اجرا می کنیم که امیدوارم مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.
اسداللهی با انتقاد از شرایط اجرای برنامه های زنده در حوزه موسیقی اقوام گفت: این حوزه همچنان با چالش های جدی مواجه است و متاسفانه برخی از اجراها فقط عنوان موسیقی فولکلور را یدک می کشند و اصلا نمی توانند در چارچوب یک اجرای زنده باکیفیت قرار بگیرند. متاسفانه در برخی از همین کنسرت های موسیقی آذربایجان شاهد اجرای آثاری هستیم که فقط اشعار آن آذری است.
این نوازنده درباره سرنوشت تازه ترین آلبوم خود نیز گفت: کارهای مربوط به تولید تازه ترین آلبومم تقریبا به مراحل نهایی رسیده و فکر می کنم تا پایان امسال پیش روی مخاطبان قرار گیرد. من تلاش کردم با استفاده از سازهای فولکلور و با اینکه سازهای الکترونیک در آن جایی ندارد کاری عرضه کنم که جوانان نیز با آن ارتباط برقرار کنند. ما در این کار علاوه بر حضور تعدادی از نوازندگان ایرانی از آنارعباس اف نوازنده پیانو و سلیم عباس اف نوازنده کمانچه از کشور آذربایجان نیز استفاده کردیم و همزمان با انتشار آلبوم بنا داریم کلیپ هایی را نیز آماده کنیم که بتواند در معرفی هرچه بهتر موسیقی منطقه آذربایجان به مخاطبان نقش موثری ایفا کند.
advertising