زمان اکران فیلم سینمایی به دنیا آمدن به کارگردانی محسن عبدالوهاب

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/06
زمان اکران فیلم سینمایی به دنیا آمدن به کارگردانی محسن عبدالوهاب

زمان اکران فیلم سینمایی به دنیا آمدن


فیلم سینمایی به دنیا آمدن محصول سال 1394 است. تهیه کننده این فیلم طی مصاحبه ای گفته که به احتمال زیال این فیلم 90 دقیقه ای پس از جشنواره فیلم فجر در سینماهای ایران اکران شود. فیلم سینمایی جوایز زیادی را توانسته دریافت کند. این فیلم سینمایی کاندید دریافت سه سیمرغ بلورین در بخش‌های موسیقی، تدوین و بازیگر زن شد .هم چنین موفق به دریافت دو جایزه از جشنواره های جهانی شد.

ژانر فیلم سینمایی به دنیا آمدن


این فیلم سینمایی ژانر اجتماعی خانوادگی دارد.

داستان فیلم سینمایی به دنیا آمدن


داستان این فیلم درباره زندگی یک زن و شوهر است. این زوج در آستانه میانسالگی خود در زندگی دچار مشکلات و اختلافاتی در زندگی خود می شوند. آن ها در زندگی مشترک خود دچار اختلافاتی شده اند و به همین خاطر مسیر زندگیشان عوض می شود.

بازیگران فیلم سینمایی به دنیا آمدن


این فیلم سینمایی یک فیلم پربازیگر محسوب می شود.
هدایت هاشمی، بهناز جعفری، الهام کردا، پونه عبدالکریم زاده، رویا جاویدنیا، رضا مرتضوی، مهدی امیری، اسماعیل پوررضا، مرتضی نسیم سبحان، بابک گودرزی‌نژاد، سیاوش نقشبندی، حمید محمدزاده، محمدرضا سمیعی‌فر، مهدی وحیدروش، مریم افشار، مهشید ناصری، آیدا سرشار، الهام عبدالهی راد، سهیل عبدی، مسعود ریاضی، شهباز تهرانی، شهناز چماچم‌جا، هاله قدرت زاده، پرستو آصفی، امیرعلی مظفریان بازیگران این فیلم سینمایی هستند. هم سپهراد فرزامی و نیکی نصیریان بازیگران نوجوان فیلم به دنیا آمدن هستند. نیکی نصیریان اخیرا در سریال بانوی عمارت بازی کرده است.
الهام کردا کاندیدای بهترین بازیگر نقش زن در جشنواره فیلم فجر شده بود.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی به دنیا آمدن


فیلم سینمایی به دنیا آمدن به کارگردانی محسن عبدالوهاب و تهیه‌کنندگی محمد احمدی ساخته شده است. این دو قبلا فیلم سینمایی لطفا مزاحم نشوید را نیز با هم ساخته اند.
advertising