اکران فیلم سینمایی دزد و پری2 در اوایل دی ماه

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/22
اکران فیلم سینمایی دزد و پری2 در اوایل دی ماه

زمان اکران فیلم دزد و پری2


طبق آخرین اخبار فرهنگی سینما و تلویزیون به گفته تهیه کننده فیلم این فیلم سینمایی قرار است در اوایل دی ماه در سینماهای سراسر کشور اکران شود.

ژانر فیلم دزد و پری2


این فیلم سینمایی در ژانر کمدی کودک ساخته شده است.

داستان فیلم دزد و پری2


داستان فیلم دزد و پری 2 درباره یک دختر بچه است که 7 سال دارد و به همراه پدرش زندگی می کند.پدربزرگ این دختربچه مغازه عطاری دارد و به واسطه این دختربچه خیلی دوست دارد که کار داروسازی را انجام دهد. تصمیم می گسرد که این کار را انجام دهد و شروع به ساخت قرص هایی می کند. اما این قرص اثرات عجیبی بر روی انسان ها می گذارد. بر حسب اتفاق این قرص ها در یک جشن بین مردم توزیع شده و اتفاقات عجیب و غریبی در ادامه داستان برای مهمانان جشن می افتد.
اکران فیلم سینمایی دزد و پری2 در اوایل دی ماه

بازیگران فیلم دزد و پری2


بازیگرانی که در این فیلم سینمایی طنز به ایفای نقش پرداخته اند شقایق فراهانی، نادر سلیمانی فرد، بهنوش بختیاری، ارژنگ امیر فضلی، امیر حسین صدیق، افشین سنگ چاپ، رامین ناصر نصیر، مرتضی زارع، فرخنده فرمانی زاده، ابراهیم شفیعی، سید مسعود مهدوی، فرانک تمنایی، الهام مختاری، هومن رمضانی، میثم میرزایی، مهدی دانایی، پارسیا شکوری فرد، عرفان برزین و یاس نوروزی هستند.

کارگردان و تهیه کننده فیلم دزد و پری 2


نویسنده و کارگردان فیلم دزد و پری 2 حسین قناعت است . از جمله فیلم هایی که این کارگردان ایرانی ساخته است لازانیا ،دزد و پری 1 و قهرمانان کوچک هستند.
تهیه کنندگی فیلم دزد و پری 2 بر عهده بهروز مفید است.
advertising