هومن برق نورد در فیلم کمدی خداحافظ دختر شیرازی حضور خواهد داشت

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/10
هومن برق نورد در فیلم کمدی خداحافظ دختر شیرازی حضور خواهد داشتبر اساس آخرین اخبار فرهنگی هومن برق نورد قرار است در فیلم سینمایی «خداحافظ دختر شیرازی» حضور داشته باشد. به این ترتیب او هم به لیست بازیگران این فیلم سینمایی اضافه شد. او یکی از بازیگران پر استعداد سینما و تلویزیون ایران است. او در مدت 16 سال گذشته همکاری مداومی با افشین هاشمی کارگردان فیلم داشته است.

زمان اکران خداحافظ دختر شیرازی


این فیلم به تازگی شروع به فیلمبرداری نموده است و هنوز اطلاعاتی از زمان پخش و اکران آن منتشر نشده است.

ژانر فیلم خداحافظ دختر شیرازی


ژانر این فیلم سینمایی کمدی عاشقانه است.

داستان فیلم خداحافظ دختر شیرازی


داستان فیلم درباره دو نفر هستند که یکی از آن ها از شیراز و دیگری از آبادان هستند. این دو که در تهران زندگی می کنند از سر ناچار و اجبار مجبورند طی مدتی با هم زندگی کنند که بتوانند با هم مردی به نام محمد را که در حق آن ها نارفیقی کرده پیدا کنند.
این فیلم سینمایی برگرفته از یکی از آثار نیل سامون کمدی نویس مشهور آمریکا می باشد. داستان فیلم یک عاشقانه با موضوعات طنزپردازانه جذاب می باشد.
یک عاشقانه‌ی مفرّح است که بر اساس یکی از برجسته‌ترین آثار کمدی‌نویس مشهور آمریکایی – نیل سایمون – توسط افشین هاشمی با فرهنگ شوخ ایرانی بازنویسی شده است.
هومن برق نورد در فیلم کمدی خداحافظ دختر شیرازی حضور خواهد داشت

بازیگران خداحافظ دختر شیرازی


هومن برق نوردر شبنم مقدمی، افشین هاشمی و حسین یاری از بازیگران این فیلم کمدی هستند. بر اساس اخبار منتشر شده قرار است بازیگران دیگری نیز به این فیلم اضلفه شوند.

کارگردان و تهیه کننده خداحافظ دختر شیرازی


کارگردان این اثر سینمایی افشین هاشمی است. او خود نیز در این فیلم به ایفای نقش می پردازد. این کارگردان سینما قبلا نیز در مقام کارگردان با هومن برق نورد همکاری داشته است. این دو در فیلم گذر موقت نیز باهم همکاری داشته اند.
فرشته طائرپور تهیه کننده این اثر سینمایی می باشد. علی طلوعی نیز به عنوان سرمایه گذار در این پروژه حضور خواهد داشت.
advertising