مهران رجبی به جمع بازیگران سریال آخر خط اضافه شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/21
مهران رجبی به جمع بازیگران سریال آخر خط اضافه شد

زمان پخش سریال آخر خط


فیلمبرداری سریال آخر خط که از مهرماه آغاز شده قرار است پس از پایان قسمت هایی از تصویربرداری فیلم گروهی نیز برای ادامه کار به کشور لبنان سفر کنند. این سریال 28 قسمت است و در صورت اتمام مراحل کار سال آینده از شبکه یک سیما پخش می شود.

ژانر سریال آخر خط


این سریال در ژانر کمدی در حال تولید می باشد.

داستان سریال آخر خط


داستان سریال آخر خط درباره زندگی دو پسرخاله است که کارهای خلاف و شرارت های زیادی را انجام می دهند تا جایی که خانواده هایشان نیز از کارهای آن ها به ستوه آمده اند. در ادامه داستان مشکلاتی برای این دو به وجود می آید.به همین خاطر تصمیم می گیرند که از ایران خارج شوند و...
مهران رجبی به جمع بازیگران سریال آخر خط اضافه شد

بازیگران سریال آخر خط


از بازیگرانی که در این سریال کمدی حضور دارند کمند امیرسلیمانی ، محمدرضا هدایتی ، داریوش سلیمی ، شهین تسلیمی ، امیر نوری ، عباس جمشیدی فر ، بیژن پیشدادی ، اشکان اشتیاق ، علی صبوری، محمد امین سلیمی راد، فاطمه امیری، روژان تقی زاده و علی مسعودی هستند. به تازگی نیز مهران رجبی به جمع بازیگران این سریال پیوسته است. او در این فیلم نقش فروشنده محل به نام جاوید را بازی می کند.

کارگردان سریال آخر خط


کارگردان سریال آخر خط علی مسعودی است. وی که معروف به علی مشهدی است کمدین مشهور ایران است که به طور مداوم در برنامه خندوانه حضور داشته است.
advertising