پخش سریال سر به سر ساخته ضحی شهریاری از شبکه امید

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/13
پخش سریال سر به سر ساخته ضحی شهریاری از شبکه امید

زمان پخش سریال سر به سر


مجموعه تلویزیونی سر به سر قرار است در 30 قسمت 22 دقیقه ای روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته ساعت 8:30 شب از شبکه امید پخش شود. این سریال پس از پژوهش های زیاد در زمینه کودکان و نوجوان ساخته شده است.

ژانر سریال سر به سر


ژانر این مجموعه تلویزیونی کمدی می باشد.

داستان سریال سر به سر


داستان سریال سر به سر در مورد نوجوانان و جوانان و هویت، استقلال، هدف، عدم درک شدن در خانواده و جامعه است.این مجموعه با نمایش طنزگونه مسايل سعی دارد تا مسائل و مشکلات نوجوانان را به خانواده ها گوشزد کند.
پخش سریال سر به سر ساخته ضحی شهریاری از شبکه امید

بازیگران سریال سر به سر


بازیگرانی که در این سریال طنز به ایفای نقش می پردازند متین حیدری ‌نیا و سینا حسامی هستند. در این فیلم کمدی حمیدرضا قربانی نقش دست را به عهده دارد.

کارگردان و تهیه کننده سریال سر به سر


تهیه کنندگی و كارگردانی این مجموعه تلویزیونی بر عهده ضحی شهریاری است. ضحی شهریاری تهیه کننده وکارگردان جدید سینما و تلویزیون ایران است. مهم ترین آثار این کارگردان برنامه دانستناُمید است.این کارگردان در سال 96 حضور فعالی در عرصه کارگردانی و تهیه کنندگی داشته است.

سایر عوامل سر به سر عبارتند از


نویسنده: محمد داداش زاده دیمان، مشاور هنری: سیامک کاشف آذر ، طراح گرافیک: آرش ساقی ، دستیار کارگردان: گل آرا خلیلی، مدیر تولید: مجید خاکپور ، گریمور: رقیه رضایی فولادی ، صدابردار: مصطفی لطفی و تدوینگر: مریم طالبی انارکی.
advertising