واکنش عوامل فیلم همه می دانند مبنی بر نسخه قاچاق این فیلم در ایران

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/06
واکنش عوامل فیلم همه می دانند مبنی بر نسخه قاچاق این فیلم در ایرانبا امکان دانلود غیررسمی فیلم سینمایی «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی این فیلم به‌صورت غیرمجاز در دسترس قرار گرفت. اخیرا اخباری منتشر شده که امکان دانلود فیلم سینمایی «همه می‌دانند» با کیفیت بالا در سایت‌های عرضه غیررسمی فیلم و سریال قرار گرفته است و این به معنای ورود فیلم تازه اصغر فرهادی به بازار عرضه غیرمجاز محصولات نمایشی در ایران است. نسخه غیر رسمی این فیلم از پنجم آذر در سایت ها قرار گرفت.

زمان اکران فیلم سینمایی همه می دانند


فیلم سینمایی همه می دانند حدود دو ماه پیش در جشنواره فیلم آنتالیا در ترکیه اکران شد.
فیلم همه می دانند تا کنون به کشورهای مختلف آمریکا، آسیا و اروپا پیش فروش شده که از ان جمله می توان به اتریش، آلمان، ژاپن، چین، مجارستان، سوئد، فنلاند، نروژ، جمهوری چک، آرژانتین، سوئیس، اسلواکی و ترکیه اشاره کرد.

چرا فیلم همه می دانند در ایران اکران عمومی نشد


این فیلم سینمایی به خاطر پوشش بازیگران فیلم در ایران به اکران عمومی در نیامد.

واکنش عوامل فیلم همه می دانند به عرضه غیر مجاز فیلم


روابط عمومی فیلم «همه می‌دانند» فیلم اسپانیایی اصغر فرهادی اعلام کرد:
متاسفانه نسخه‌اى از فيلم «همه مى‌دانند» در فضاى مجازى منتشر شده است. با توجه به آنكه هنوز فيلم در بسيارى از كشورها به روى پرده نرفته و در حال حاضر نيز نمايش آن در بعضى از كشورها ادامه دارد، انتشار غير قانونى اين فيلم روند اكران آن را دچار آسيب خواهد كرد.
به همين خاطر انتشار و كپى اين فيلم تا پيش از پايان اكران‌هاى ساير كشورها مورد رضايت تهيه كنندگان نیست. لازم به ذكر است موارد نقض کپی‌رایت مالکان اثر به صورت قانونی پیگیری خواهد شد.

داستان فیلم همه می دانند


این فیلم روایت گر داستان دختری است که از آرژانتین رهسپار اسپانیا می شود تا با خانواده اش دیدار کند، اما اتفاقاتی که در مدت حضورش در یک جشن خانوادگی در اسپانیا رخ می دهد، مسیر زندگی او را تغییر می دهد.

ژانر فیلم همه می دانند


ژانر این فیلم اجتماعی می باشد.
واکنش عوامل فیلم همه می دانند مبنی بر نسخه قاچاق این فیلم در ایران

اسامی بازیگران فیلم همه می دانند


بازیگران اصلی این فیلم سینمایی بازی پنه لوپه کروز و خاویر باردم الکساندر مالِگی هستند. پنه لوپز از بازی در این فیلم ابراز خرسندی کرده است.

کارگردان و تهیه کننده فیلم همه می دانند


تهیه کنندگی فیلم همه می دانند را سه کمپانی «ممنتو فیلمز» فرانسه، «مورنا فیلم» اسپانیا و «لاکی رد» ایتالیا بر عهده دارند.
هم چنین کارگردانی این اثر بر عهده اصغر فرهادی است. این فیلم دومین تجربه فیلمسازی فرهادی در خارج از کشور پس از فیلم «گذشته» محسوب می‌ شود. این کارگردان توانا فیلم پرفروش فروشنده را نیز ساخته است.
advertising