احتمال حضور کوزی بازیگر ترکیه ای در سریال ایرانی آقازاده

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/05/02
احتمال حضور کوزی بازیگر ترکیه ای در سریال ایرانی آقازاده«آقازاده» عنوان یک سریال ایرانی است که قرار است به زودی وارد مرحله تولید شده و در شبکه نمایش خانگی منتشر شود.
نکته جالب توجه ای که درباره این سریال منتشر شده این است که قرار است یک بازیگر ترک در این سریال به ایفای نقش بپردازد. و قرار است با حضور یک بازیگر سوپراستار ترک بتواند مخاطبان را به خود جذب کند.

بعضی از عوامل این سریال خبر دادند بهرنگ توفیقی کارگردان از دو روز قبل برای رایزنی با این سوپراستار محبوب ترک راهی استانبول شده و مذاکرات اولیه در حال انجام است. همچنین برخی از گفت‌وگوی سامیه لک به نمایندگی سریال «آقازاده» در ترکیه با مدیر برنامه‌های کیوانچ تاتلیتوغ در هفته‌های قبل و توافقات مالی با او خبر دادند.

البته این خبرها هنوز تایید نهایی نشده اند اما تکذیب هم نشده است.تهیه کننده سریال آقازاده در گفتگویی عنوان کرد: قطعا حضور یک ستاره مرد ترکیه‌ای در یک پروژه ایرانی به هماهنگی با مراجع قانونی نیازمند است و اگر بنا به چنین اتفاقی هم باشد پیش از طی کردن این مراحل نخواهد بود.

کیوانچ تاتلیتوغ بازیگر مشهور ترکیه است که در میان ایرانیان با نام کوزی شناخته شده و طرفداران زیادی را در ایران دارد.
تاتلیتوغ بازیگر تعدادی از آثار پرمخاطب ترکیه از جمله سریال‌هایی چون «عشق ممنوع» و «کوزی گونی» است که در ایران شهرت بیشتری دارند. در صورت تایید رسمی این خبر، می‌توان پیش بینی کرد عنقا و توفیقی عزمی جدی دارند تا موفقیت آثار تلویزیونی خود را در شبکه نمایش خانگی هم تکرار کنند، شاید به همین دلیل است که به دنبال سوپراستار ترک رفته‌اند.

بازیگران سریال آقازاده


هنوز نام بازیگران به طور کامل منتشر نشده اما حضور مهدی سلطانی در سریال قطعی شده است. پیش از این نیز خبر رسیده بود بازیگر ناشناخته‌ای ایفای نقش اصلی زن این سریال را برعهده خواهد داشت.

کارگردان سریال آقازاده


حامد عنقا کارگردان سریال آقازاده است. این سریال دومین تجربه او بعد از سریال قلب یخی در شبکه نمایش خانگی است.
advertising