هم بازی شدن بابک کریمی و سوفیا لورن در فیلم زندگی پیش رو

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/04/20
هم بازی شدن بابک کریمی و سوفیا لورن در فیلم زندگی پیش روطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری سینمای جهان قرار است به زودی یه فیلم سینمایی تحت عنوان «زندگی پیش رو» تولید شود. این فیلم سینمایی برگرفته از رمانی به نام زندگی پیش رو به نویسندگی رومن گاری است. البته قبلا نیز فیلمی در این باره ساخته شده بود. این فیلم که مادام رزا نام داشت در سال 1978 توانست جایزه اسکار زبان را دریافت کند. البته طبق صحبت های عوانل فیلم این دو تفاوت های زیادی با هم دارند.

این فیلم قرار است مارس ۲۰۲۰ اکران شود. فیلم زندگی پیش رو چند روزی است که کار فیلمبرداری آن در کشور ایتالیا شروع شده است.

داستان فیلم سینمایی زندگی پیش رو


این فیلم سینمایی درباره زنی به نام مادام رزا است. وی بازمانده‌ای از هولوکاست است که با یک پسر بچه ۱۲ ساله مهاجر از سنگال به نام مامو پیوند دوستی برقرار می‌کند.

بازیگران فیلم سینمایی زندگی پیش رو


سوفیا لورن بازیگر سرشناس ایتالیا و بابک کریمی و ایراهیما گویس بازیگران فیلم زندگی پیش رو هستند. بابک کریمی که از بازیگران ایرانی است و در حال حاضر شهروند ایتالیا است در فیلم های زیادی از جمله مرگ ماهی جدایی نادر از سیمین و فروشنده به ایفای نقش پرداخته است.

کارگردان فیلم سینمایی زندگی پیش رو


این فیلم به کارگردانی پسر سوفیا لورن به نام ادواردو پونتی ساخته می‌شود. پونتی برای سومین بار است که که با بازی مادرش یک فیلم را کارگردانی می‌کند.
advertising