حضور گلشیفته فراهانی در فیلم سینمایی After Yang

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/02/01
حضور گلشیفته فراهانی در فیلم سینمایی After Yangگلشیفته فراهانی از بازیگران ایرانی است که مدت زیادی است که مهاحرت کرده است و در سینمای هالیوود نقش آفرینی می کند.
وی در طول این سال ها بازی های زیادی کرده و خوش درخشیده است.
وی به تازگی برای فیلم سینمایی After Yang انتخاب شده و به جمع بازیگران این فیلم سینمایی اضافه شده است. کالین فارل بازیگر هالیوودی نیز در این فیلم سینمایی حضور دارد. وی در فیلم هایی از جمله «در بروژ» و «لابستر» حضور داشته است. گلشیفته فراهانی در فیلم سینمایی After Yang نقش همسر کالین فارل را بازی می کند.
گلشیفته فراهانی در هفته های اخیر فیلم «دختران خورشید» را در اکران سینماهای جهان داشت. از گلشیفته فراهانی فیلم اکشن «Dhaka» که در آن با کریس همسورث، بازیگر مشهور فیلمهای «ثور» و «انتقام جویان» همبازی است نیز به زودی آماده اکران خواهد شد.

داستان فیلم سینمایی After Yang


فیلم ‏«After Yang» از داستان کوتاه «با یانگ خداحافظی کنید» گرفته شده است و داستان آن به آینده می پردازد. در این فیلم سینمایی در آینده ربات ها وظیفه پرستاری از کودکان را دارند و پدر و دختری قصد دارند تا زندگی ربات خانواده شان به نام یانگ را نجات دهند. به این واسطه اتفاقاتی در زندگی این پدر و دختر رخ می دهد.
advertising