تولید سریال ایل دا در ژانر دفاع مقدس به کارگردانی راما قویدل

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/04/16
تولید سریال ایل دا در ژانر دفاع مقدس به کارگردانی راما قویدلطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری مجموعه تلویزیونی ایل دا که از پربازیگرترین و احتمالا بهترین فیلم های دفاع مقدس است در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد و حدود 75 درصد از کار پیش تولید انجام شده است. گفته می شود این سریال یکی از بهترین سریال های دفاع مقدس خواهد بود که از جلوه های ویژه بصری فوق العاده قوی در آن استفاده خواهد شد.
سریال ایل دا در 30 قسمت و 80 لوکیشن خواهد بود و در مناطق مرزی استان لرستان و شهر خرم آباد و در فضایی کاملاً بومی و با حضور بازیگران تئاتر، تلویزیون و محلی فیلمبرداری خواهد شد.

داستان مجموعه تلویزیونی ایل دا


مجموعه تلویزیونی ایل دا درباره رشادت ها و دلیری ها و از خودگذشتگی مردم ایران در دوران جنگ است. این سریال با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین کشور ایران در برابر دشمنان و متجاوزان به خاک ایران، قصه ایستادگی و ایثار و دفاع خالصانه آن ها از سرزمین ایران را در سال های 1358 تا 1359 روایت می‌کند و به تصویر می کشد.

بازیگران مجموعه تلویزیونی ایل دا


این سریال از جمله سریال های پربازیگر ایرانی است. در این مجموعه تلویزیونی حدود 350 هنرپیشه نقش آفرینی می کنند. فاطمه گودرزی، رحیم نوروزی، امیرمحمد زند، علی دهکردی، کاظم هژیر آزاد، جعفر دهقان، سیروس همتی، نیما رازانی، معصومه بافنده و بهروز چاهل که دو رگه ایرانی هندی است از بازیگران نقش اصلی در سریال ایل دا هستند.

تهیه کننده و کارگردان مجموعه تلویزیونی ایل دا


سیدعلیرضا سبط‌احمدی تهیه کننده سریال و راما قویدل کارگردان آن است.
advertising