فیلم درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی به زودی اکران می شود

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/04/14
فیلم درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی به زودی اکران می شودطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری نسخه‌ ناقص و اصلاح شده فیلم سینمایی «درخونگاه» در اکران عمومی روی پرده می‌رود و با آنچه در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده، تفاوت دارد. این فیلم سینمایی برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و به تازگی پروانه نمایش برای اکران عمومی را دریافت کرده است.

داستان فیلم سینمایی درخونگاه


رضا با بازی امین حیایی پس از هشت سال کار کردن از ژاپن بر‌می‌گردد. سال 1370. محله درخونگاه. خانواده فقیر و آشفته. رضا از ژاپن پول زیادی فرستاده است و حالا با زخم‌هایی بر جسم و روح برگشته که با آنها خانه و محله را بسازد. آقایی کند. میخواهد ارباب باشد. برادر دوقلوی رضا، مهدی جزء مفقودین جنگ است و سه سال پس از پایان جنگ هنوز خبری از او نیست. رضا که می‌آید همه چیز دگرگون می‌شود. او پی پول‌هایش هست و انگار اتفاقی برای آنها افتاده. تا پایان فیلم یکی یکی رازهای مگو فاش می‌شود. خبری از پول نیست. و رضا دوباره می‌رود...
فیلم درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی به زودی اکران می شود

بازیگران فیلم سینمایی درخونگاه


امین حیایی ، ژاله صامتی ، مهراوه شریفی نیا،محمود جعفری ، منصور شهبازی ، فاطمه مرتاضی ، علی استادی ، افشین سنگ چاپ ، نادر فلاح و پانته‌آ پناهی‌ها از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی درخونگاه


درخونگاه فیلمی به کارگردانی سیاوش اسعدی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور، است.
advertising