علت شکایت بهرام رادان از سریال رقص روی شیشه چیست

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/03/08
علت شکایت بهرام رادان از سریال رقص روی شیشه چیستبهرام رادان از بازیگران مطرح و سرشناسی کشور است که به تازگی در سریال رقص روی شیشه به ایفای نقش پرداخته است.
وی طی روزهای گذشته رسما شکایت خود را از شرکت‌های تصویردنیای هنر، نماوا و سداد در مورد ابهامات مالی سریال نمایش «رقص روی شیشه» که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود تسلیم مقامات قضایی کرد.
الهه شریف که وکیل بهرم رادان است سینما در این باره توضیح داد: طبق حکم شورای داوری خانه سینما، بخشی از درآمدهای سریال «رقص روی شیشه» بابت طلب آقای بهرام رادان از آقای گلستانه، متعلق به ایشان می‌باشد، ولی تا این لحظه هیچ پرداختی از طرف شرکت‌های مذکور صورت نگرفته است. بدین جهت دادخواستی به طرفیت شرکت‌های تصویر دنیای هنر و سرزمین شاتل و سداد و مدیرعاملان آنها تنظیم و با قطع و یقین به پیگیری قاطع قضایی، تسلیم مراجع قضایی گردیده است.
با توجه به صحبت های اخیر تعداد زیادی از عوامل سریال «رقص روی شیشه» دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند و پیش بینی می‌شود این روزها که شائبه فساد مالی در شبکه نمایش خانگی بسیار شنیده می‌شود و دادگاه سرمایه‌گذاران سریال «شهرزاد» نیز در حال برگزاری است، شکایات مالباختگان سریال «رقص روی شیشه» با جدیت از سوی مقامات ذیصلاح پیگیری شود.

پیمان جعفری که تهیه‌کننده سریال رقص روی شیشه است، درباره حواشی به وجود آمده گفت:
شکایت بهرام رادان معطوف به سرمایه‌گذاران این سریال است و ارتباطی به من ندارد و من نیز در جریان جزئیات شکایت ایشان نیستم و خودشان باید در این زمینه توضیح بدهند
وی همچنین درباره استقبال از این سریال گفت: فروش این سریال نسبت به سریال‌های مشابه دیگر خوب بوده است و اگر روند تولید و توزیع به خوبی طی شود قطعا می‌توانیم به سوددهی خوبی برسیم و مشکلات مالی مربوط به دستمزد بازیگران را حل و فصل نماییم.

کارگردان سریال رقص روی شیشه


مهدی گلستانه کارگردان این سریال اجتماعی می باشد.

بازیگران سریال رقص روی شیشه


بهرام رادان، امیر آقایی، مهتاب کرامتی، میترا حجار، اکبر زنجانپور، ستاره اسکندری، مهرداد صدیقیان، بیتا فرهی بازیگرانی هستند که در سریال به ایفای نقش پرداخته اند.
advertising