عکس زیبا و متفاوت مهتاب کرامتی در سریال رقص روی شیشه

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/22
عکس زیبا و متفاوت مهتاب کرامتی در سریال رقص روی شیشهتصویربرداری مجموعه «رقص روی شیشه» ساخته مهدی گلستانه و تهیه کنندگی پیمان جعفری در شمال کشور ادامه دارد. این فیلم قرار است در شبکه نمایش خانگی پخش شود.
رقص روى شيشه شامل 26 قسمت است و یک فیلم پرستاره در شبکه نمایش خانگی است .بازیگرانی که در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند بهرام رادان، امير آقايى، مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، حامد کمیلی،ميترا حجار، هدی زین العابدین، سحر قریشی، بيتا فرهى، همايون ارشادى، ستاره اسکندری، ترلان پروانه، علیرضا زمانی نسب، ابوالفضل میری، جواد یحیوی، احسان عباسی، بیژن افشار، عباس توفیقی، هانی صالحی، پانته‌آ کیقبادی، نگار جعفری، مجتبی واشیان، دلساکریم زاده، احسان سعادتی، دانیال کریمی‌ و حسین شمس رضوی هستند و در روزهای آینده نیز بازیگران دیگری به مجموعه اضافه خواهند شد.
تاکنون تمام بازیگرانی که به این پروژه پیوسته بودند، مقابل دوربین رفته اند و اولین عکس از مهتاب کرامتی هم منتشر شد که یکی از نقش های کلیدی در این سریال را بر عهده دارد . این فیلم اولین حضور مهتاب کرامتی در شبکه نمایش خانگی است.از فضای فیلم این گونه برداشت می شود که فیلم مربوط به دوران پهلوی است.
فيلمنامه «رقص روى شيشه» براساس طرحى از ابوالفضل كاهانى و به نگارش معتضدى نوشته شده است. داستان فیلم در فضايى اجتماعی و عاشقانه است.
advertising