اکران فیلم های سینمایی نبات و خانه پدری در لس آنجلس آمریکا

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/03/01
اکران فیلم های سینمایی نبات و خانه پدری در لس آنجلس آمریکاطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری کشور، اکران های بین المللی فیلم سینمایی نبات با نمایش در آمریکای شمالی آغاز می شود.
فیلم سینمایی نبات یکی از فیلمهای اکران شده در ماه رمضان است که علیرغم بی مهری ها مورد استقبال مردم و منتقدان قرار گرفته است. این فیلم سینمایی در بخش بازار جشنواره جهانی فجر مورد توجه متقاضیان اروپایی و آسیایی قرار گرفته بود و قرار است در اولین حضور بین المللی خود در کنار فیلم سینمایی خانه پدری از سوم تا هفتم ژوئن (13 تا 17 خرداد) در هفته فیلم های ایرانی مستقل در لس آنجلس آمریکا اکران شود.
هم چنین قرار است این فیلم در آمریکای شمالی و کانادا نیز اکران شود و از میان کشورهای آسیایی نیز فیلم لبنان اولین کشوری است که نبات را اکران عمومی خواهد کرد. در ادامه نگاهی داریم به این دو فیلم سینمایی:
اکران فیلم های سینمایی نبات و خانه پدری در لس آنجلس آمریکا

فیلم سینمایی نبات به کارگردانی پگاه ارضی


داستان فیلم درباره مردی به نام سعید است که همسرش را سال ها پیش در یک سانحه از دست داده با دختر دوازده ساله اش نبات زندگی آرام و شیرینی را سپری می کند. با ورود ناگهانی زنی به زندگی نبات، سرنوشت همه آن‌ها تغییر می کند و...
شهاب حسینی و نازنین فراهانی و ستایش محمودی بازیگران اصلی فیلم نبات هستند.

فیلم سینمایی خانه پدری به کارگردانی کیانوش عیاری


این فیلم محصول سال 89 است.
داستان فیلم درباره اتفاق‌های یک خانه قدیمی از سال ۱۳۰۸ (اواخر دوره قاجار) تا ۱۳۷۹ است. فیلم خانه پدری در چند اپیزود ساخته شده و مسائل و مشکلات زنان ایران را در هفتاد سال اخیر به تصویر کشیده است.
مهدی هاشمی، شهاب حسینی و مهران رجبی، ناصر هاشمی، مینا ساداتی، نازنین فراهانی و… بازیگرانی هستند که در خانه پدری به ایفای نقش می پردازند.
advertising