فیلم های سینمایی برای اکران در ماه رمضان اعلام شدند

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/02/15
فیلم های سینمایی برای اکران در ماه رمضان اعلام شدندهمزمان با آغاز ماه مبارک رمضان فیلم های سینمایی برای اکران در سینما مشخص شدند. در این ایام قرار است فیلم هایی از جمله فیلم های سینمایی «تولدت مبارک»، «خانه دیگری»، «سامورایی در برلین» و «وکیل مدافع» روی پرده سینماها می‌روند. این ۴ فیلم از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت اکران می‌شوند. در ادامه نگاهی داریم به 4 فیلم اکران شده در ماه مبارک رمضان:

فیلم سینمایی تولدت مبارک


این فیلم سینمایی توانست پس از 5 سال مجوز نمایش بگیرد. کارگردان فیلم تولدت مبارک سمیه زارعی نژاد است و بازیگرانی چون اکبر عبدی و محمدرضا فروتن در فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم سینمایی خانه دیگری


فیلم خانه دیگری به کارگردانی بهنوش صادقی ساخته شده است و بازیگرانی چون ژمان بازغی، لیلا زارع، گوهر خیراندیش، ناصر هاشمی، مهنوش صادقی، علیرضا جعفری، متین ستوده و روشنک گرامی در فیلم به ایفای نقش می پردازند.
داستان فیلم درباره زندگی دختری به نام مرجان است که می‌بایست ظرف ۱۰ روز، پولی را برای پدرش تهیه کند. او در طی این مسیر با موانعی روبرو می‌شود که زندگی زناشویی‌اش را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

فیلم سینمایی سامورایی در برلین


کارگردان این فیلم سینمایی مهدی نادری است و حمید فرخ نژاد ، امیرمهدی ژوله ، هومن حاجی عبدالهی و .... بازیگران اصلی فیلم سامورایی در برلین هستند.

فیلم سینمایی وکیل مدافع


کارگردان این فیلم سینمایی سلما بابایی است و با مضمون دفاع مقدس و درون مایه‌هایی از طنز ساخته شده که در آن ایمان افشاریان بازیگر تئاتری که سال‌ها روی صحنه تئاتر نقش‌آفرینی کرده نقش اصلی را بازی می‌کند و در کنار آن محمود عزیزی، کوروش تهامی و مجید یاسر ایفای نقش می‌کنند.

فیلم‌های «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و «شبی که ماه کامل شد» به کارگرانی نرگس آبیار هم عید فطر اکران می‌شوند...
advertising