سریال Hawkeye با بازی جرمی رنر در دست ساخت است

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/22
سریال Hawkeye با بازی جرمی رنر در دست ساخت استدر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام سریالی براساس شخصیت کلینت بارتون ملقب به هاوک آی (Hawkeye) که یکی از اعضای اصلی دنیای سینمایی مارول از زمان آغاز به کار آن بوده، در دست ساخت است. ورایتی از منابع نزدیک خود به والت دیزنی متوجه شده که ساخت سریال Hawkeye رسما برای سرویس استریم جدید دیزنی پلاس آغاز شده و در این مینی سریال قرار است بار دیگر جرمی رنر نقش این شخصیت را بازی کند. تمرکز این سریال روی ماجراجویی کلینت بارتون ملقب به هاوک‌آی خواهد بود که در این سریال قرار است شاهد حضور شخصیت کیت بیشاپ نیز باشیم که توسط هاوک‌آی آموزش خواهد دید. بیشاپ یکی از شخصیت‌های دنیای کامیک مارول است که جانشین هاوک‌آی در دنیای کامیک شد و او یکی از اعضای گروه Young Avengers (اونجرز جوان) نیز بوده، اما هنوز بازیگر او در این سریال معرفی نشده است.

در ابتدا در فیلم Thor (ثور) شاهد حضور کوتاه شخصیت هاوک‌آی در دنیای سینمایی مارول بودیم و سپس او حضور پر رنگ‌تری را در اتفاقات فیلم Avengers (اونجرز)، فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) و فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) داشت و همچنین شاهد بازگشت متفاوت این شخصیت در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) نیز خواهیم بود که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۶ آوریل امسال (۶ اردیبهشت) اکران شود. همچنین رنر دو بار و برای بازی در فیلم The Hurt Locker (مهلکه) و فیلم The Town (شهر) نامزد دریافت جایزه اسکار شده و او در فیلم‌های دیگری چون فیلم American Hustle (اخاذی آمریکایی)، فیلم Wind River (رودخانه ویند) و فیلم Arrival (ورود) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

پیش از این خبرهایی مبنی بر ساخت سریال‌هایی چون سریال Loki (لوکی)، سریال Vision and the Scarlet Witch (ویژن و اسکارلت ویچ) و سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) توسط مارول استودیو برای Disney Plus منتشر شده بود که انتظار می‌رود این سریال‌ها در ۶ تا ۸ قسمت تولید و منتشر شوند. همچنین کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، نیز به‌عنوان تهیه کننده در این سریال‌ها حضور دارد و روی ساخت آن‌ها نظارت خواهد داشت. هنوز این سریال‌ها تاریخ انتشار ندارند و دیزنی پلاس نیز از پاییز امسال آغاز به کار می‌کند.
advertising