مدت زمان فیلم Avengers End game احتمالا بیش از 3 ساعت است

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/06
مدت زمان فیلم Avengers End game احتمالا بیش از 3 ساعت استمدت زمان رسمی فیلم Avengers: End game (اونجرز: پایان بازی) به یکی از پایه‌های اصلی خبرهای این فیلم تبدیل شده است. در حال حاضر مدت زمان دنباله فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) حدود ۳ ساعت است که سازندگان فیلم تلاش می‌کنند تا این مدت زمان را حفظ کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که مدت زمان قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) مشخص شده است. به تازگی صفحه رسمی فیلم Avengers: Endgame در وب‌سایت سینماهای AMC به روز رسانی شده و مدت زمان این فیلم طبق آن ۳ ساعت و ۲ دقیقه یا به عبارتی ۱۸۲ دقیقه اعلام شده است. با این حال، دقایقی بعد مدت زمان این فیلم بار دیگر برداشته شد

قابل انتظار است که فیلم Avengers: End game تبدیل به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول شود که طبق گفته برادران روسو، این فیلم تا به امروز ۴ بار برای گروه‌های مختلف نمایش داده شده که بازخوردها و واکنش این افراد بسیار مثبت توصیف شده است. همچنین انتظار می‌رود که همزمان با شروع پیش فروش بلیت فیلم Avengers: Endgame، مدت زمان رسمی این فیلم نیز سرانجام تایید و اعلام شود. اواخر سال گذشته بود که مارول استودیو دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Endgame را منتشر و پس از آن مارول اعلام کرد که دومین تریلر رسمی قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) در ۲۴ ساعت اول انتشارش بیش از ۲۶۸ میلیون بار تماشا شده است. همچنین اولین واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی و نقدهای فیلم Avengers: Endgame در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۱۹ (۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) و در ساعت ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران منتشر خواهند شد.

فیلم Avengers: End game برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، جاش برولین، بری لارسون، پل راد، کارن گیلان، بردلی کوپر (صداپیشه)، دان چیدل، دانای گوریرا، گوئینت پالترو، جان فاورو، بندیکت وانگ، هیرویوکی سانادا و کاترین لانگفورد، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت چهارم فیلم Avengers حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.
advertising