مدت زمان رسمی فیلم Avengers End game مشخص شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/14
مدت زمان رسمی فیلم Avengers End game مشخص شدروز گذشته بود که مارول استودیو تریلر کوتاه و جدیدی از فیلم Avengers: End game (اونجرز: پایان بازی) را منتشر و اعلام کرد که پیش‌فروش بلیت‌های این فیلم رسما آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان رسمی قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) رسما تایید و اعلام شده است. وب‌سایت چندین گروه سینما از جمله IMAX و AMC اعلام کردند که مدت زمان رسمی این فیلم حدود ۳ ساعت و ۲ دقیقه یا به عبارتی ۱۸۲ دقیقه خواهد بود و مارول نیز این موضوع را رسما تایید و اعلام کرده است. پیش از این، این مدت زمان فاش شده بود که باتوجه‌به آغاز نشدن پیش‌فروش بلیت این فیلم، وب‌سایت AMC مدت زمان این فیلم را از سایت خود حذف کرد. بدین ترتیب فیلم Avengers: Endgame به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شد که این رکورد پیش از این به فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) با مدت زمان ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه یا به عبارتی ۱۵۶ دقیقه تعلق داشت.

فیلم Infinity War و End game درواقع یک داستان دو قسمتی از تانوس است که در آن اونجرز با بزرگ‌ترین تهدید خود مواجه می‌شوند و حال فیلم Avengers: End game قرار است پایان بندی سه فاز اول دنیای سینمایی مارول باشد که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، سه فاز اول این دنیای سینمایی را The Infinity Saga (حماسه اینفینیتی) نام‌گذاری کرده است. همچنین آغاز پیش‌فروش بلیت‌های فیلم Avengers: End game نیز بدون اتفاق نبوده و طبق اخبار منتشر شده، هجوم گسترده مردم و طرفداران برای خرید بلیت‌های این فیلم در روزهای اول اکران باعث قطع شدن موقتی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های شرکت‌هایی مثل AMC و فندنگو شده است. پیش‌بینی می‌شود که فیلم Avengers: End game احتمالا بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در اولین «آخر هفته» اکرانش در سراسر جهان خواهد فروخت.

فیلم Avengers: End game به کارگردانی برادران روسو، برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، جاش برولین، بری لارسون، پل راد، کارن گیلان، بردلی کوپر (صداپیشه)، دان چیدل، دانای گوریرا، گوئینت پالترو، جان فاورو، بندیکت وانگ، هیرویوکی سانادا و کاترین لانگفورد، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت چهارم فیلم Avengers حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.
advertising