سریال The Umbrella Academy برای فصل دوم تمدید شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/14
سریال The Umbrella Academy برای فصل دوم تمدید شدبهمن سال گذشته بود که فصل اول سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) از شبکه نت فلیکس منتشر و با استقبال بسیار خوب بینندگان این شبکه مواجه شد، اما تا به امروز این سریال برای فصل دوم تمدید نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال آکادمی آمبرلا برای فصل دوم رسما تمدید شده است. شبکه Netflix ضمن تایید این خبر اعلام کرد که بازیگران اصلی این سریال برای فصل دوم نیز باز خواهند گشت که طبق آن، تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الن پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز، ایدن گالاگر در نقش شماره پنج و جاستین مین در نقش بن به بازی خواهند پرداخت و بار دیگر شاهد نقش آفرینی آن‌ها در فصل دوم سریال The Umbrella Academy هستیم.

استیو بلکمن که به‌عنوان شورانر در فصل اول سریال The Umbrella Academy حضور داشت، برای ساخت فصل دوم این سریال نیز باز خواهد گشت. جرارد وی، گابریل با، جف اف. کینگ، مایک ریچاردسون و کیث گلدبرگ، نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در فصل دوم این سریال نیز حضور دارند. مانند فصل اول، فصل دوم سریال The Umbrella Academy نیز قرار است در ۱۰ قسمت یک ساعته توسط کمپانی UCP تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شود. مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال از تابستان امسال در تورنتو در کشور کانادا آغاز خواهد شد، اما هنوز تاریخی برای انتشار فصل دوم سریال The Umbrella Academy اعلام نشده است. سریال آکادمی آمبرلا براساس یک مجموعه کامیک اثر جرارد وی و گابریل با و متعلق به کمپانی دارک هورس کامیکز است که برای شبکه نتفلیکس تولید شده است.

اولین نسخه از این کامیک در سال ۲۰۰۷ منتشر شد که انتشار آن تا سال ۲۰۱۳ ادامه داشته است. انتشار سری جدید کامیک‌های مجموعه The Umbrella Academy از ماه مهر سال گذشته از سر گرفته شده است. ماجرای این مجموعه داستان مصور، در مورد یک گروه از ابرقهرمانان روایت می‌شود که همگی به شکل غیر عادی به دنیا آمده‌اند و با توجه به توانایی‌های ذاتی‌ای که در اختیار دارند، تحت سرپرستی شخصی به نام رجینالد هارگریوز درمی‌آیند، اما پس از اینکه هارگریوز به طرز مشکوکی کشته می‌شود، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا به کمک همدیگر راز مرگ رئیس خود را کشف کنند و از آن پرده بردارند و همچنین دنیا نیز قرار است در چند روز آینده به پایان برسد، اما اختلافات خواهران و برادران باعث تغییر همه چیز می‌شود.
advertising