سریال Runaways برای فصل سوم تمدید شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/05
سریال Runaways برای فصل سوم تمدید شددر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استریم هولو (Hulu) و بخش تلویزیونی مارول از تمدید سریال Runaways (فراری‌ها) برای فصل سوم خبر داده‌اند. فصل دوم این سریال در آذر سال گذشته از سرویس استریم Hulu منتشر شد که سرانجام پس از نزدیک به سه ماه این سریال برای یک فصل دیگر تمدید شده است. فصل سوم سریال Runaways قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود که نسبت به فصل دوم این سریال که در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شده بود، شاهد کاهش سه قسمتی فصل سوم هستیم. رنزی فلیز، گرگ سالکین، لیاراکا اوکانو، ویرجینیا گاردنر، آریلا بارر، آلگرا اکاستا، رایان سندز، آنجل پارکر، بریتنی ایشیباشی، جیمز یگاشی، کوین وایسمن، بریجید برنا، آنی ورشینگ، کیپ پاردیو، جیمز مارسترز و اور کارادین، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Runaways حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاش شوارتز و استفانی ساویج، شورانرها و تهیه کنندگان اجرایی این سریال، در بیانیه منتشر شده گفتند:

ما بسیار هیجان زده هستیم که قرار است داستان‌های بیشتری را از Runaways بازگو کنیم و از مارول، هولو، بازیگران و تیم شگفت انگیز تولید و صد البته مخاطبان پرشور بسیار سپاسگزار هستیم. همانطور که ارتباط با جهان مارول را عمیق‌تر می‌کنیم، فصل سوم سریال Runaways جادویی خواهد بود. ما افتخار می‌کنیم که در حال ادامه دادن داستان برایان کی وان و آدریان آلفونا (خالقان این مجموعه) هستیم.

جف لوب، رئیس بخش تلویزیون مارول و تهیه کننده سریال Runaways نیز در بیانیه منتشر شده گفت:

ما بسیار هیجان زده هستیم که سریال Runaways برای فصل سوم باز خواهد گشت و از هولو تشکر می‌کنم. جاش شوارتز و استفانی ساویج نویسندگان شگفت انگیزی هستند که داستان و اتفاقاتی حماسی با بازیگران فوق العاده سریال را ارائه می‌دهند.

هنوز تاریخی برای انتشار فصل سوم سریال Runaways اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید سریال به زودی آغاز شود و در اواخر سال ۲۰۱۹ یا در نیمه اول سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار فصل سوم این سریال از سرویس استریم هولو باشیم.
advertising