بازیگر سریال Game of Thrones به جمع بازیگران دنباله های فیلم Avatar پیوست

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/10
بازیگر سریال Game of Thrones به جمع بازیگران دنباله های فیلم Avatar پیوستآبان سال گذشته بود که فیلمبرداری و تولید صحنه‌های بازیگران اصلی دنباله‌های فیلم Avatar (آواتار) به پایان رسید و حال بیشتر تمرکز تیم تولید روی جلوه‌های ویژه بسیار پر هزینه این فیلم‌ها است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این چهار فیلم تایید و اعلام شده است. برندان کاول، بازیگر نقش هراگ در سه قسمت از فصل هفتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، به جمع بازیگران چهار دنباله فیلم آواتار اضافه شده و او قرار است نقش شخصیتی به نام میک اسکورزبی را در این چهار فیلم بازی کند. میک اسکورزبی کاپیتان نیروهای یک گروه شکارچی‌ خصوصی بزرگ است که در پاندورا فعالیت می‌کنند. کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید صحنه‌های کاول از ماه می امسال (اردیبهشت یا خرداد) در نیوزیلند آغاز خواهد شد.

علاوه بر بازی در نقش هراگ در فصل هفتم سریال Game of Thrones، کاول اخیرا در مینی سریال Press (پرس) نیز به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Noise و فیلم Beneath Fill 60 از جمله کارهای سینمایی کاول است. علاوه بر کاول، سام ورتینگتن، زویی سالدانا، کیت وینسلت، استفن لانگ، سیگورنی ویور، سی.سی.اچ. پاوندر، کلیف کرتیس، دیلیپ رائو، ژول دیوید مور، مت جرالد، اونا چاپلین، جیمی فلاترز، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، فیلیپ گلجو، دوئن ایوانز جونیور و جک چمپیون، دیگر بازیگرانی هستند که در چهار دنباله فیلم Avatar حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز کامرون کارگردانی هر چهار قسمت این مجموعه را بر عهده دارد.

فیلم Avatar 2 (آواتار ۲) در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹)، فیلم Avatar 3 (آواتار ۳) در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰)، فیلم Avatar 4 (آواتار ۴) در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) و فیلم Avatar 5 (آواتار ۵) در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴)، به روی پرده‌های سینما خواهند رفت. با این حال، آینده ساخت فیلم Avatar 4 و 5 به موفقیت یا عدم موفقیت فیلم Avatar 2 و 3 بستگی دارد و اگر این دو فیلم شکست بخورند، ساخت دو دنباله دیگر لغو خواهد شد.
advertising