تصویر جدیدی از فیلم Joker منتشر شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/03
تصویر جدیدی از فیلم Joker منتشر شدتاد فلیپس، نویسنده و کارگردان فیلم Joker تصویر جدیدی از شخصیت جوکر با بازی واکین فینیکس منتشر کرده است.

فلیپس این تصویر را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و تنها در زیر آن نوشت: «ویرایش». در آذر ماه مراحل فیلم‌برداری فیلم Joker به پایان رسید و در نتیجه فلیپس با انتشار این عکس قصد دارد به طرفداران نشان دهد تیم سازنده مشغول انجام مراحل ویرایش فیلم جوکر هستند. جف گروس (تدوینگر آثاری چون War Dogs و The Hangover Part III)، تدوینگر فیلم تاد فیلیپس بوده است و مارک بریجز (طراح لباس فیلم‌های مطرحی چون The Artist و Phantom Thread) که جایزه اسکار را نیز به خانه برده است، طراحی لباس فیلم مستقل جوکر را بر عهده دارد
تصویر جدیدی از فیلم Joker منتشر شد
در این تصویر واکین فینیکس (جوکر)، کمدینی شکست خورده را می‌بینیم که در سال ۱۹۸۱ قصد دارد وارد دنیای جرم و جنایت شود. بروس وین جوان و آلفرد پنی‌ورث به ترتیب با بازی پریرا اولسون و داگلاس هاج نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

واکین فینیکس نامزد دریافت جایزه اسکار در نقش جوکر، برت کالن در نقش توماس وین پدر بروس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی مادر جوکر، مارک مارون، رابرت دنیرو، گلن فلشر و بیل کمپ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم مورد انتظار Joker ایفای نقش خواهند کرد.

فیلم جوکر در ۱۲ مهر ۱۳۹۸ (۴ اکتبر ۲۰۱۹) اکران گسترده خود را آغاز می‌کند.
advertising