ازرا میلر فیلمنامه فیلم The Flash را بازنویسی می کند

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/25
ازرا میلر فیلمنامه فیلم The Flash را بازنویسی می کندازرا میلر در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) برای اولین بار نقش بری آلن ملقب به شخصیت فلش را بازی کرد و او در ادامه حضور پر رنگ‌تری را در فیلم Justice League (لیگ عدالت) داشت. با این حال، وضعیت فیلم The Flash تا به امروز مبهم بوده و تغییرات زیادی در تیم کارگردانی و نویسندگان آن ایجاد شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت فیلم فلش به اشتراک گذاشته شده که ممکن است طرفداران مجموعه دی سی (DC) از شنیدن آن غافلگیر شوند. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، ازرا میلر در نظر دارد تا با کمک و همکاری گرنت موریسون، نویسنده با سابقه کامیک، فیلمنامه فیلم The Flash را براساس ایده و نگاه خود بازنویسی کند.

در واقع این تصمیم میلر در واکنش به اخلاف نظر و عقیده او با جاناتان گلدستاین و جان فرانسیس دالی، کارگردان‌های فیلم فلش است که این دو کارگردان به دنبال ساخت فیلمی با لحن سبک‌تر و فضای کمتر جدی‌تر هستند، اما میلر به دنبال لحن و متریال جدی‌تر و تاریک‌تر است. منابع نزدیک می‌گویند که فیلمنامه اولیه میلر ممکن است برای ارائه در طول این هفته یا هفته آینده به برادران وارنر آماده شود. هالیوود ریپورتر می‌گوید که اگر برادران وارنر فیلمنامه میلر و موریسون برای فیلم The Flash را قبول نکند، این ممکن است به معنای پایان راه میلر در دنیای DC و بازی در نقش فلش باشد و بدین ترتیب قرارداد میلر در ماه می ۲۰۱۹ (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۸) منقضی می‌شود.

با این حال، هنوز مشخص نیست که ایده میلر برای ساخت فیلم Flashpoint (فلش‌پوینت) خواهد بود یا او ایده دیگری را برای ساخت فیلم مستقل شخصیت فلش در نظر دارد. میلر نقش کلیدی و مهم شخصیت کریدنس بربون را در فیلم Fantastic Beasts (جانوران شگفت‌انگیز) نیز بر عهده دارد که قابل انتظار است او در قسمت سوم این فیلم نیز حضور داشته باشد که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم با تاخیر مواجه شده است. فیلم Aquaman (آکوامن) آخرین فیلم مجموعه DC بود که توانست فروشی بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان را تجربه کند و فیلم Shazam (شزم)، فیلم بعدی دی‌سی است که ماه آینده به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.
advertising