علاقه اسکار آیزاک به بازی در نقش اسنیک در فیلم Metal Gear Solid

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/13
علاقه اسکار آیزاک به بازی در نقش اسنیک در فیلم Metal Gear Solidاسکار آیزاک در مصاحبه جدید خود به بازی در نقش اسنیک در فیلم Metal Gear Solid ابراز علاقه کرده است.

مدتی نسبتا طولانی می‌شود که فیلم Metal Gear Solid (متال گیر سالید) به کارگردانی جردن ووت رابرتز در دست ساخت است، اما تاکنون هیچ اطلاعاتی از داستان یا بازیگران این فیلم منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با اینکه فیلم هنوز مراحله اولیه توسعه خود را سپری می‌کند، یکی از بازیگران سرشناس هالیوود به بازی در این فیلم ابراز علاقه کرده است. در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Triple Frontier (مرز سه‎گانه)، اسکار آیزاک که این روزها بیشتر برای بازی در نقش پو دامرون در سه گانه سوم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) شناخته می‌شود، در یک مصاحبه به IGN گفت که دوست دارد نقش اسنیک را در فیلم Metal Gear Solid بازی کند. آیزاک گفت:

من دوست دارم شانسم را در فیلم Metal Gear Solid امتحان کنم.

آیزاک در ادامه در مورد مشکلات ساخت اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدیویی صحبت کرد. او گفت:

فکر می‌کنم که در اقتباس‌هایی که براساس بازی‌های ویدیویی ساخته می‌شوند، سازنده به دنبال استفاده از ترفند برای ایجاد احساسی است که بازیکن در زمان انجام بازی آن احساس را تجربه می‌کند و من فکر می‌کنم این جایی است که اکثرا در مورد آن اشتباه می‌کنند.

همچنین باس لاجیک، هنرمندی که این روزها بسیار در بین طرفداران و سازندگان فیلم شهرت پیدا کرده، تصویری از ظاهر آیزاک در نقش اسنیک در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرد

مدت زمان زیادی است که فیلم Metal Gear Solid در دست ساخت است، اما پیشرفت زیادی در این پروژه دیده نمی‌شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده درک کانلی است که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) و فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) شناخته شده و پیش از این کانلی در فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه) با ووت رابرتز همکاری کرده بود که در این فیلم، کانلی وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشت که رابرتز روی صندلی کارگردانی این فیلم نشسته بود. هیدئو کوجیما، خالق مجموعه متال گیر نیز بارها از این کارگردان حمایت کرده بود و این فیلم با همکاری سونی پیکچرز در دست ساخت است.
advertising