گوهر خیراندیش بازیگر تئاتر لاکچری هفت شهر عشق شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/06
گوهر خیراندیش بازیگر تئاتر لاکچری هفت شهر عشق شدطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری ایران گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون ایران به تازگی به نمایش و اپرای هفت شهر عشق پیوسته است. وی حدود یازده سال است که بر روی صحنه تئاتر نرفته است. گوهر خیراندیش در سال1386 آخرین تجربه تئاتر خود را روی صحنه داشت. وی یازده سال قبل حضور در نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» حمید سمندریان حضور داشته است. گوهر خیراندیش از بازیگران توانای ایرانی است که سریال دیوار از آخرین بازی های او به شمار می رود. اخیرا نمایش ها و اپراهای لاکچری و به نحوی گران قیمت و متفاوتی با حضور چهره های سرشناس سینمایی بر روی صحنه رفته است.نمایش هفت شهر عشق نیز از این دسته از نمایش ها محسوب می شود.

زمان نمایش تئاتر هفت شهر عشق


این نمایش جالب و جذاب اواخر همین هفته یعنی 8 اسفند ماه در سالن اسپیناس پالاس روی صحنه خواهد رفت. در روز هفتم اسفندماه نیز مراسم خصوصی جشن آغاز این نمایش در سالن اسپیناس پالاس با حضور همه بازیگران و عوامل آن برگزار می شود.

بازیگران تئاتر هفت شهر عشق


ژاله صامتی، سیما تیرانداز، نسیم ادبی، شقایق فراهانی، ریحانه پارسا و روزبه بمانی بازیگرانی هستند که در این اپرای جذاب به ایفای نقش می پردازند.

خوانندگان تئاتر هفت شهر عشق


در این نمایش جذاب چند خواننده نیز حضور خواهند داشت. محمدرضا عقیلی سرپرستی ارکستر بزرگ این اجرا را بر عهده خواهد داشت. هم چنین روزبه نعمت الهی و محمد معتمدی خوانندگان این کنسرت نمایش هستند.

کارگردان تئاتر هفت شهر عشق


محمد حاتمی کارگردان این نمایش می باشد.
advertising