ساخت یک برنامه تاک شو به سبک جیمی فالن توسط مهران غفوریان

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/03
ساخت یک برنامه تاک شو به سبک جیمی فالن توسط مهران غفوریاناین روزها برنامه های سرگرمی مختلفی بر روی آنتن تلویزیون رفته است تا بار دیگر مخاطبان با تلویزیون آشتی کنند. سال 97 پر از برنامه های جذاب و متنوع بود مانند برنامه برنده باش و عصر جدید و فصل جدید خندوانه.

حال طی آخرین اخبار منتشر شده مهران غفوریان نیز قرار است یک برنامه جذا برای شبکه نسیم بسازد. وی از ساخت تاک شوی جدید خود در شبکه نسیم خبر داد. گویا قرار است غفوریان خودش اجرا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی‌ این تاک شو را بر عهده داشته باشد

وی عنوان کرد که این تاک شو کپی شده از تاک شوهای آمریکایی است و درباره جزییات این برنامه جدید توضیح داد: هنوز نام این تاک شو قطعی نشده اما مثل خیلی از تاک ‌شوهای آمریکایی است که برخی از آن ‌ها در کشور اجرا شده‌اند و برخی نه اما این مدل برنامه که در همه دنیا انجام شده در ایران هنوز تولید و ساخته نشده است و می توان گفت به کار جیمی فالن شباهت دارد.

مهران غفوریان درباره ساخت سریال «زیر آسمان شهر 4 » نیز توضیحاتی را ارایه کرد و گفت: من قبلا اعلام کرده بودم که این سریال را می سازم و خیلی دوست دارم «زیر آسمان شهر4» را بسازم و زمانی هم که اعلام کردیم قرار است این سریال ساخته شود، خیلی استقبال شد ولی واقعیت این است که باید شرایط برای ساخت آن مهیا شود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: ساخت سریال «زیر آسمان شهر۴» یکی از علاقه‌ های قلبی من است و اطمینان دارم اگر متن خوبی داشته باشیم، سریال هم اثری جذاب می‌شود. همان زمان که ما اعلام کردیم که قرار است این فصل 4 این سریال را بسازیم رضا عطاران نیز اظهار آمادگی کرد که مشاور کار شود و این یعنی این سریال، کار خوبی خواهد شد و از آن استقبال خواهد شد چون عطاران یک فرد باهوش است و می‌توانست به من بگوید این کار را نسازم و این کار ریسک است.

هنوز از زمان دقیق تولید و پخش برنامه تاک شوی ایرانی اطلاعاتی منتشر نشده است و غفوریان عنوان کرده که به زودی کار سریال را آغاز خواهد کرد.
advertising