زمان و مکان مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فجر اعلام شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/21
زمان و مکان مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فجر اعلام شدمدتی است که سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر کار خود را آغاز نموده و رفته رفته به روزهای پایانی خود نزدیک می شود. این جشنواره از همان مراسم افتتاحیه تا روزهای بعدی دچار حواشی زیادی شد و اخبار و اتفاقات زیادی در آن رخ داد. از خوانندگی یک زن در مراسم افتتاحیه گرفته تا تیپ های جنجالی و عجیب بازیگران و حتی گلایه ها و انتقادات سینماگران و فیلمسازان.

خلاصه دیگر زمانی به پایان جشنواره نمانده و مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر با اجرای محمدرضا شهیدی فردا ساعت 18 دوشنبه 22بهمن برگزار خواهد شد.

طبق اخبار منتشر شده با به پایان رسیدن سی و هفتمین دوره از برگزاری جشنواره ملی فجر و رقابت فیلم های راه یافته به بخش نگاه نو و سودای سیمرغ، مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر با حضور هنرمندان، مسئولان و اهالی رسانه برگزار خواهد شد. مکان اختتامیه جشنواره فجر در برج میلاد خواهد بود.

از مهمانان ویژه ی مراسم تعداد 23 نفر از آزادگان هشت سال دفاع مقدس است که این افراد سوژه فیلم «بیست و سه نفر» از آثار جشنواره نیز بوده اند و فیلم 23 نفر بر اساس داستان زندگی این افراد گرفته شده است.

این مراسم که کارگردانی آن برعهده احد صادقی است با اجرای محمدرضا شهیدی فرد عصر دوشنبه 22 بهمن ماه ساعت 18 با اعلام اسامی برترین های جشنواره ملی فجر برگزار خواهد شد.

همچنین در تاریخ21 بهمن ماه مراسم نشست پرسش و پاسخ فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» خواهد بود. پس از این نشست خبری . اعلام اسامی نامزدهای این دوره از جشنواره پس از این نشست خبری خواهد بود.

باید دید که آیا مراسم اختتامیه هم مانند مراسم افتتاحیه فجر دچار حواشی مختلف خواهد شد یا خیر. مسلما امسال یکی از متفاوت ترین جشنواره های دوره های اخیر را شاهد بودیم که فیلم های قوی نیز در جشنواره حضور داشته اند و بر اساس پیش بینی های منتقدین فیلم هایی مانند شبی که ماه کامل شد اثر نرگس آبیار و فیلم سینمایی سرخ پوست با بازی نوید محمدزاده شانس بیش تری برای دریافت جوایز خواهند بود.
advertising