پخش فیلم های نیکول کیدمن در شبکه نمایش

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/09
پخش فیلم های نیکول کیدمن در شبکه نمایشنیکول مری کیدمن زاده 20 ژوئن 1967 بازیگر، تهیه‌کننده و خواننده گاه به گاه استرالیایی است.

فیلم های « لانه خرگوش»، «پدینگتون»، «کوهستان سرد»، «زندگی من »، «استرالیا »، «مترجم » و «تهاجم» آثاری هستند که با بازی نیکول کیدمن ، به ترتیب از شنبه ۶ تا جمعه 12 بهمن ، ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می شوند.

نگاهی به کارنامه کیدمن


وی زمانی که در مدرسه درس می خواند عضو یک گروه تئاتر محلی شد و با تشویق «جین کمپیون» که کارگردانی می کرد برای اولین بار در فیلم سینمایی «درختچۀ کریسمس» (1983) حضوری موفق را تجربه کرد.

وی حرفه بازیگری خود را در سال 1983 در استرالیا و با فیلم کریسمس بوش آغاز کرد. پیشرفت او در سال 1989 با بازی در فیلم مهیج سکوت قبرستانی و مینی‌سریال تلویزیونی بانکوک هیلتون آغاز شد.

اولین حضور او در هالیوود در سال 1990، در فیلم مسابقه‌ای روزهای تندر بود که در نقش مقابل تام کروز قرار داشت.

این بازیگر مطرح هالیوودی در ادامه برای دستیابی به شناخت بیشتر سعی کرد در نقش‌های اصلی فیلم‌ ها بازی کند.

کیدمن دو بار به‌طور متوالی نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد، در ابتدا برای بازی کردن در نقش ویرجینیا وولف در فیلم «مولن روژ» در سال 2001 انتخاب شد و سپس برای بازی در نقش یک نویسنده مشهور در فیلم ساعت‌ها که تولید سال 2002 بود منتخب شد.

او با بازی دراین دو فیلم به شدت منتقدین و تماشاگران را شگفت زده کرد و همچنین نامزدی گلدن گلوب هر دو فیلم را دریافت کرد و توانست در سال 2010به واسطه بازی ماهرانه خود در فیلم «لانه خرگوش» دوباره نامزد اسکاری دیگری شود.
advertising