صحبت های نیکول کیدمن در مورد فیلم ویرانگر

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/22
صحبت های نیکول کیدمن در مورد فیلم ویرانگرنیکول مری کیدمن زاده 20 ژوئن 1967 بازیگر، تهیه‌کننده و خواننده گاه به گاه استرالیایی است.

این روزها نیکول کیدمن از همیشه پرکارتر است. این بازیگر استرالیایی برنده اسکار که تا‌ کنون جوایز متعددی از جشنواره‌های مختلف دریافت کرده است، امسال با دو فیلم کاملا متفاوت در رقابت اسکار حضور دارد.

او در گفتو‌گو با اسکرین‌ دیلی درباره نقش متفاوتش در فیلم «ویرانگر» و پیچیدگی‌های نقشش در فیلم «پسر پاک شده» صحبت کرده است.

او درباره نقش ارین بل گفت: شخصیت این زن که خشمگین، گناهکار و پشیمان است. به ندرت پیش می‌آید که از شما به عنوان بازیگر بخواهند در فیلمی دو مقطع جوانی و پیری یک شخصیت را بازی کنید. خیلی خوب شد که این مسیر را طی کردم و توانستم هر دو را انجام بدهم.

وی درباره تحقیق اش در مورد این نقش گفت: این نقش از من خیلی دور بود. نمی‌دانستم چه‌طور باید تیراندازی کنم، بنابراین برای انجام این کار باید سخت تمرین می‌کردم و در نهایت یاد گرفتم از هر چیزی چه طور استفاده کنم. زمانی که به دنیای پیرامون‌تان نگاه می‌کنید و می‌دانید ممکن است چیزی شما را تهدید کند، شیوه راه رفتن، نشستن، ورود و خروج و نگاه‌کردن‌تان به اطراف، کاملا متفاوت است و این بخش جدایی‌ناپذیری از شخصیت ارین است.
advertising