هدیه تهرانی در فیلم توقیف شده آشغال های دوست داشتنی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/06
هدیه تهرانی در فیلم توقیف شده آشغال های دوست داشتنیدر آستانه برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خبرهای گوناگونی از بازیگران و فیلم های سینمایی در فضای رسانه ها منتشر می شود. در این میان بعضی از فیلم های سینمایی نتوانستند نظر هیات انتخاب را جلب کنند و بدین ترتیب در جشنواره حضور ندارند. اما داستان فیلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی کمی متفاوت است. این فیلم سینمایی که محصول سال91 است پس از گذشت 6 سال هنوز موفق به اکران نشده است. این فیلم امسال هم با وجود داشتن شرایط قانونی برای ششمین سال برای هیات انتخاب نمایش داده نشد. بدین ترتیب پس از گذشت شش سال هنوز زمان اکران و وضعیت این فیلم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

داستان فیلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی


باید گفت که توضیح زیادی در مورد داستان این فیلم داده نشده است. اما داستان درباره زندگی پیرزنی است که عده ای در اغتشاشات سال 88 از دست نیروهای امنیتی فرار کرده و به طور اتفاقی وارد خانه این پیرزن می شوند. پسر این پیرزن در جنگ ایران و عراق شهید شده است. در طول شب اتفاقاتی می افتد که سبب می شود این مادر پیر فقط یک شب فرصت داشته باشد که مشکل بزرگی را به کمک خانواده اش حل کند.
هدیه تهرانی در فیلم توقیف شده آشغال های دوست داشتنی

بازیگران فیلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی


هدیه تهرانی، نگار جواهریان، حبیب رضایی، اکبر عبدی، شیرین یزدان بخش، شهاب حسینی و صابر ابر بازیگران این فیلم سینمایی هستند. پس ازگذشت شش سال از تولید این فیلم اولین تصویر از هدیه تهرانی در فیلم منتشر شده است.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی


محسن امیریوسفی تهیه کننده و کارگردان این فیلم سینمایی است. وی نویسندگی این اثر را نیز بر عهده داشته است.
advertising