تولید برنامه هنرپیشه به کارگردانی بیژن میرباقری متوقف شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/01
تولید برنامه هنرپیشه به کارگردانی بیژن میرباقری متوقف شدمدتی بود که تیزر برنامه ای تحت عنوان هنرپیشه شو از شبکه نسیم پخش می شد. بعدها نام برنامه به هنرپیشه تغییر پیدا کرد. این برنامه تلویزیونی که هدف آن استعدادیابی در زمینه بازیگری عنوان شد از طریق یک فراخوان عمومی کسانی را که به هنرپیشگی علاقه دارند را برای شرکت در این برنامه دعوت نمود و تا اواخر آذرماه نیز مهلت ثبت نام در آن بود. اما حال که حدود دو ماه از این فراخوان می گذرد به تازگی خبرهایی منتشر شده که نشان می دهد تولید برنامه هنرپیشه متوقف شده است
محمدمهدی عسگرپور که تهیه کننده برنامه است با تایید این خبر درباره توقف تولید برنامه «هنرپیشه» که قرار بود از شبکه نسیم روی آنتن برود، بیان کرد: حدود یک سال است که ما در حال طراحی، برنامه‌ریزی و پیش تولید و تولید این پروژه بودیم اما حدود دو هفته است که تولید کار متوقف شده است.
وی درباره این پروژه که تیزرهای فراخوان آن نیز از شبکه نسیم پخش شده بود و از سر گرفتن تولید مجدد آن اظهار کرد: فعلا در حال برگزاری جلساتی با مدیران صداوسیما هستیم تا بتوانیم تولید این پروژه را از سر بگیریم.
عسگرپور درباره دلیل توقف این پروژه این گونه گفت: فعلا نمی‌ توانم دلیل توقف این برنامه را اعلام کنم و امیدواریم در جلسات بعدی برای از شروع دوباره تولید این برنامه به نتایج مثبتی برسیم.
پیش بینی شده بود که این برنامه از اوایل زمستان از شبکه نسیم پخش شود اما به دلایل نامعلوم این امر مسیر نشد.
این مجموعه با هدف استعدادیابی در زمینه بازیگری، با حضور استادان سینما و کارشناسان، به کارگردانی بیژن میرباقری و تهیه‌ کنندگی محمدمهدی عسگرپور در حال تولید بود و همایون اسعدیان نیز به تازگی به جمع کارشناس ‌داوران این برنامه اضافه شده بود.
شوی تلویزیونی هنرپیشه اختصاص به افرادی دارد که علاقه زیادی به هنرپیشگی و ‏بازیگری دارند و قرار بود بعد از انتخاب اولیه دوره‌ های چند ماهه‌ ای را جلوی دوربین گذرانده و هر قسمت از برنامه هم ‏چالش‌ هایی را پشت سر بگذارند.
البته با توجه به این موضوعات این گونه دیده می شود که این برنامه تلویزیونی نیامده دچار جنجال فراوانی شده است.
هنوز زمان دقیقی برای پخش این برنامه اعلام نشده است و اگر مشکلی وجود داشته باشد و مذاکرات عسگرپور به نتیجه نرسد به احتمال زیاد این برنامه تولید و پخش نخواهد شد.
advertising