آغاز اکران فیلم سینمایی تخته گاز به کارگردانی محمد آهنگرانی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/19
آغاز اکران فیلم سینمایی تخته گاز به کارگردانی محمد آهنگرانی

زمان اکران فیلم سینمایی تخته گاز


طبق آخرین گزارش ها فیلم سینمایی تخته گاز از امروز 19 دی ماه در سینماهای سراسر کشور اکران شد. مراحل تصویربرداری فیلم سینمایی در تهران انجام شده است و تولید سال 1397 است. هنوز آماری از فروش روز اول این فیلم منتشر نشده است.

ژانر فیلم سینمایی تخته گاز


این فیلم سینمایی در ژانر کمدی اجتماعی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی تخته گاز


این فیلم سینمایی داستان زندگی مردی به نام سلیمان است که قطار خنده را به قصد اثبات مرد بودنش در خانواده و جامعه تخته گاز می راند چون وی از طرف اطرافیان خود که به دلایل مختلف زیر سوال قرار گرفته شده و خود او خود نیز به این موضوع پی برده و تلاش می کند نواقص خود را برطرف کند. و در این بین وی با کارهای خود فضای شاد و مفرحی را برای مخاطبین به ارمغان می آورد و در این مسیر فراز و نشیب هایی را پشت سر می گذاردو در ایستگاه های مختلف خنده توقفی می کند.
آغاز اکران فیلم سینمایی تخته گاز به کارگردانی محمد آهنگرانی

بازیگران فیلم سینمایی تخته گاز


در این فیلم بازیگران خوب و سرشناسی به ایفای نقش پرداخته اند. از جمله سام درخشانی، الهام حمیدی،کامبیز دیرباز، لیلا اوتادی، بیژن بنفشه‌خواه، رز رضوی، داریوش فرهنگ ، نفیسه روشن، نیما شاهرخ‌ شاهی و پرستو صالحی وساقی زینتی دیگر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.
یک بازیگر جدید نیز به نام امیرعلی معروف در این فیلم به ایفای نقش می پردازد. هم چنین از بازیگران دیگر این فیلم .
عباس محبوب، مجید شهریاری، اسداالله یکتا، سیامک اشعریون، صبا گرگین‌پور،عادل حبیب زاده ،عرفان حسینی ،عادل سیفی، شادی قنبری، فاطمه ابراهیمی، امیر جوانمرد، حمید عجمی، فاطمه مجلسی، یعقوب جعفری هستند

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی تخته گاز


تهیه کننده فیلم سینمایی تخته گاز سید محسن جاهد است. کارگردانی این اثر نیز بر عهده محمد آهنگرانی است.
advertising