کارهایی که همه افراد موفق انجام داده اند

سبک زندگیمهارت اجتماعی

- 97/10/02
کارهایی که همه افراد موفق انجام داده اند

همه افراد موفق برای رسیدن به موفقیت صبح ها زود از خواب بیدار می شدند و شب ها دیر می خوابیدند


کسانی که در زندگی خود به موفقیت دست یافته اند برای آن زحمت کشیده اند. این ممکن است به قیمت از دست دادن بقیه قسمت های زندگی شان مثل خانوداه یا زندگی اجتماعی شان تمام شده باشد. اما ماموریت آن الزامی بوده است و تا زمانیکه به آن دست پیدا نکرده اند بقیه چیزها برایشان بی اهمیت می شود. مطمئناً سخت کوشی هیچ جایگزین دیگری ندارد.

افراد موفق برای رسیدن به موفقیت زمانی که بقیه نا امید شده بودند ، تحمل کردند


کسی که دست از دنبال کردن آرزوی خودش کشیده چطور می تواند بداند که برای رسیدن به موفقیت چه مقدار زمان نیاز داشته است؟ مطمئناً هیچکس چنین توانایی ندارد. ممکن است فردا باشد، ممکن است ده سال دیگر. آنچه که افراد موفق را از دیگران جدا می کند این واقعیت است که آنها هیچگاه دست از آرزویشان نمی کشند. برای آنها ناامیدی هیچوقت یک انتخاب نیست. فقط زمانی متوقف می شوند که به مقصدشان رسیده باشند. و حتی در آن زمان هم یک ماموریت جدید برای خود ترتیب می دهند. هیچکس نمی داند کی به موفقیت می رسد. پس با ناامید شدن و صرفنظر از ادامه راه شکستتان را تضمین نکنید. می توانید خودتان را سازگار کنید، تغییر دهید یا تکمیل شوید اما هیچوقت ناامید نشوید.

افراد موفق برای رسیدن به موفقیت خطر کردن را تجربه می کنند


اگر خطر نکنید، هیچ پاداشی در انتظارتان نخواهد بود. آنهایی که به موفقیت واقعی دست پیدا کرده اند بیشتری از دیگران خطر کرده اند.میلیاردها نفر در طول تاریخ بوده اند که توانایی رسیدن به موفقیت را داشته اند، چه هوش بوده یا استعدادشان، در هر حال این توانایی را داشته اند. چیزی که نداشته اند شجاعت لازم برای خطر کردن زندگی شان بوده است. همچنین اخلاق کاری لازم برای شناختن استعدادشان را هم نداشته اند.اگر واقعاً می خواهید با پاداش روبرو شوید، باید ریسک کنید.آرزویتان را پیدا کنید و بعد برای رسیدن به آن همه چیز را به خطر بیندازید.

همه افراد موفق برای رسیدن به موفقیت بهانه نیاورده اند


ما در زندگی قربانی ناعدالتی هستیم، ممکن است ترفیعی باشد که شایسته آن هستیم ولی به ما نمی دهند. هر چه و در هر موقعیتی هم که باشیم زمان هایی هم اتفاق می افتد که با ما با بی عدالتی رفتار می شود. ممکن است برای خودمان دلسوزی کنیم و یا همه اینها را فراموش کرده، به جلو برویم و از آن فقط بعنوان یک محرک یا انگیزه دهنده استفاده کنیم. به بهانه هایتان گوش دهید. درک کنید که چرا این بهانه ها را دارید و بعد فکر کنید که چطور می توانید از آنها در جهت خوب استفاده کنید.

افراد موفق برای رسیدن به موفقیت ترس را از خود دور کرده اند


چه چیزی باعث نرسیدن به موفقیت های بزرگ می شود؟ ترس، آن هم ترس از شکست. خیلی وقت ها افراد می خواهند کاری را انجام دهند و به عبارتی در زندگی شان ریسک کنند اما از این که به موفقیت نرسند می ترسند، از موانعی که ممکن است در سر راهشان باشد می ترسند، حتی افرادی که اعتماد به نفس ندارند از حرف های دیگران هم می ترسند! اما افراد موفق یک باور دارند و آن هم این است، اگر نتوانید بر ترستان غلبه کنید، هیچ وقت به شخص بزرگی در حرفه و یا زندگی تان تبدیل نمی شوید. باید ریسک کنید.

افراد موفق برای رسیدن به موفقیت هیچ وقت تسلیم نمی شوند


افراد موفق هیچ وقت تسلیم نمی شوند. آن ها حتی اگر هدفی در زندگی داشته باشند و در راه رسیدن به آن شکست بخورند، هیچ وقت عقب نشینی نمی کنند و بعد از هر بار زمین خوردن دوباره از جا بلند می شوند. هر انسانی ممکن است در زندگی در راه رسیدن به هدف شکست بخورد این مهم نیست، مهم این است که اگر واقعا آن هدف را بخواهید برای آن دوباره تلاش می کنید و با نیروی بیشتری ادامه می دهید.

افراد موفق برای رسیدن به موفقیت تعادل را در زندگی برقرار کرده اند


در حالی که ما کار می کنیم تا زندگی کنیم، واقعیت این است که بسیاری از افراد زندگی می کنند تا کار کننند! از دیگر عادات روزانه افراد موفق این است که آن ها بلدند بین کار و زندگی تعادل برقرار کنند، آن ها زمانی که در خانه هستند سعی می کنند تا دور از تلفن همراه، لپ تاپ و یا کارهای معمولشان باشند و وقتشان را در کنار خانواده و یا حتی برای خودشان بگذرانند. البته شاید فکر کنید که کشاندن کار به محیط خانه امری اجتناب ناپذیر است، که البته در مواردی واقعا همین طور است ولی اگر این موضوع همیشگی است باید واقعا در ذهنیت تان تجدید نظر کنید.
advertising