دفع سنگ کلیه به روش طبیعی

پزشکی و سلامتطب سنتی

- 97/10/04
دفع سنگ کلیه به روش طبیعیاگزالات کلسیم جز اصلی سنگ های کلیه بوده و در واقع این گیاه فیلانتوس بسیار قوی توانایی شکستن سنگ کلیه را دارا است. با استفاده از این گیاه سنگ کیسه صفرا و کلیه به سرعت از بین رفته و به عنوان یک راهکار درمانی موثر شناخته شده است. این گیاه می تواند در روند درمان بسیاری از بیماری ها مفید واقع شود.
یکی از راه‌های ساده درمان سنگ کلیه و دفع سنگ کیسه صفرا نوشیدن چای این گیاه است به طوری که با نوشیدن این چای در 2 روز اثری از سنگ‌های مزاحم تشکیل شده درون بدن به چشم می‌خورد.

چای گیاه فیلانتوس درمان سنگ کلیه


سنگ کلیه:
کافی است که یک قاشق غذاخوری از این گیاه را درون 4 لیتر آب ریخته و اجازه دهید به مدت 20 دقیقه بجوشد. حال چای فیلانتوس نیروری شما با خاصیت فوق العاده آماده است. می توانید سه تا هشت لیوان از آن را روزانه بنوشید.

سنگ صفرا:
به منظور درمان سنگ کیسه صفرا، کافی است سه لیوان از این چای را به مدت سه روز بنوشید.

دمنوش برگ توت فرنگی برای درمان سنگ کلیه


مبتلایان به سنگ‌کلیه باید 40گرم از برگ توت فرنگی را با یک لیتر آب به مدت سه تا 4دقیقه بجوشانند. سپس، این محلول را هر 5ساعت یک بار بنوشند.

طرز استفاده از آب کرفس با عرق بهار نارنج برای سنگ کلیه


نوشیدن نصف استکان آب کرفس با عرق بهارنارنج نیز قبل از هر غذا در افراد دچار سنگ‌کلیه مفید است.

طرز تهیه دمنوش دانه بوداده خرمالو درمان سنگ کلیه


استفاده از دانه بوداده خرمالو نیز یکی دیگر از درمان‌های سنگ کلیه است. برای این منظور باید دانه بو داده خرمالو را آسیاب و یک قاشق چای خوری از پودر آن را در یک لیوان آب جوش به مدت 20دقیقه دَم کنید. نوشیدن این محلول به مدت 3 روز برای دفع سنگ توصیه می‌شود.
advertising