جوانسازی پوست با روش هایفوتراپی

پزشکی و سلامتپوست و مو

- 97/08/14
جوانسازی پوست با روش هایفوتراپیهایفو یک راه سریع و آسان برای کشیدن و صاف کردن و جوانسازی پوست است.این جدیدترین تکنولوژی برای جوانسازی پوست است و شما می توانید با این درمان ، پوستی محکم تر و شاداب تر داشته باشید ، که باعث می شود که صورت شما جوان تر و سالم تر دیده شود.

مزایای استفاده از روش هایفوتراپی


- تولید کلاژن پوست را تحریک می کند.
-کاهش چین و چروک و خطوط صورت و پیشانی
- بدون هیچ گونه عوارض جانبی
-هیچ زخم یا کبودی، درد و نتایج غیر طبیعی به دنبال ندارد .

در روش هایفو که همان تکنیک اولتراسونیک است ، با استفاده از امواج صوتی در ترکیب با گرما انجام می شود. امواج اولتراسونیک و گرما از سطح پوست خارج می شوند تا انرژی هدفمند را به طور خاص به بافت های عمیق، ساختاری و ماهیچه های پوست منتقل کنند.همانطور که الیاف جدید شروع به بازسازی می کنند، این تولید تولید کلاژن را افزایش می دهد، که سبب افزایش اثر بافت ها از داخل می شود.

ظاهر پوستی شاداب تر و نرم تر پس از درمان قابل مشاهده است و به طور کلاژن جدید به طور طبیعی به 2 تا 3 ماه پس از درمان ادامه می یابد. نتایج 18 ماهه و 3 سال گذشته است. انرژی سونوگرافی متمرکز با شدت بالا ،لایه اپیدرم را از بین می برد بدون هیچ آسیبی یا زخمی شدن به لایه بالای پوست یک اثر حرارتی را بر روی فیبرهای کلاژن پوست ایجاد می کند و لایه چربی را را تحریک می کند.هیچ عوارض جانبی پس از عمل جراحی وجود ندارد و شما می توانید فعالیت های طبیعی خود را بلافاصله پس از انجام هایفو از سر بگیرید.

روش هایفو نتایج بسیار عالی تری نسبت به سایر روش های غیر تهاجمی مانند رادیوفرکانس، لیزرها و یا فناوری های اولتراسوند با انرژی پایین را ارائه می دهد، دارد و بدون آسیب رساندن به پوست و اطراف آن به بازسازی و جوانسازی آن می پردازد.بهترین نتایج روش هایفو زمانی حاصل می شود ، که شما دستورالعمل های پس از عمل را دنبال کنید.
advertising