روش انجام جراحی کاشت ابرو طبیعی

پزشکی و سلامتپوست و مو

- 97/10/27
روش انجام جراحی کاشت ابرو طبیعیبسیاری از خانم ها برای اینکه عیب کم و خالی بودن ابرو های خود را پنهان کنند و همیشه ابروهای پر و طبیعی داشته باشند رو به کاشت طبیعی ابرو در کلینیک های تخصصی می اورند حال شما کاربران عزیز در ادامه مطلب مهمی برای قبل از کاشتن ابرو بدانید پس در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید .

کاشت ابرو امروزه در همه جای جهان محبوبیت خاصی را دارا می باشد ، بخصوص نزد خانم ها در حال افزایش است و با وجود معضل ریزش ابرو که بدلایل متعددی مانند تغذیه نامناسب، بیماری های پوستی، استرس ، شیمی درمانی و برداشتن های پشت سر هم ابرو یا هم تاتو باعث می شود که ریشه ابرو بسوزد و دیگر رشد نکند. بسیاری از مردم به خصوص خانم ها می خواهند که موهای ابرو خود را ترمیم کنند و همیشه ابرو های پرپشت و جذاب داشته باشند چون که داشتن ابروهای زیبا و جذاب علاوه بر زیباتر نشان دادن چهره فرد،نیز باعث می شود که اعتماد به نفس ان شخص بالا رود و از چهره خود لذت ببرد.چند روش مختلف برای کاشت ابرو در جهان وجود دارد از جمله : FUE و یا روش دیگر FUT

هنگام جراحی کاشت ابرو طبیعی به روش FUE، ابتدا ناحیه اهدا کننده مو را آماده می کنند، معمولا برای پیوند ابرو، از پشت گوش ها استفاده می شود. در اولین قدم برای عمل، موها به دقت توسط پزشک متخصص از ناحیه اهدا کننده برداشته شده و هر دفعه یک فولیکول به ابروها جهت کاشت، انتقال داده می شود. در طول این عمل که تحت بی هوشی موضعی انجام می شود، بیماربه راحتی به خواب رفته و هیچ دردی را احساس نمی کند.

هزینه کاشت ابرو


در مورد قیمت کاشت ابرو هم که بسیاری علاقه مندند بدانند بر چه اساسی و اصولا چگونه تعیین می شود، می توان گفت که این امر وابسته به معیارهای مختلفی است از جمله چگونگی عمل و تکنیک های بکار رفته توسط پزشک کاشت ابرو، تجربه شخصی وی در این گونه عمل ها، هزینه های کلینیک از قبیل قیمت دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده، تعداد فولیکول های بکار رفته و غیره.

مراحل کاشت ابرو طبیعی و نکات آن


برای اقدام به کاشت ابرو ان را به سه قسمت تقسیم می کنند :
1- تاج ابرو (head)
2- بدنه ابرو (body)
3- دم ابرو (tail)

- در کاشت تاج ابرو بايد موها با زاويه مناسب و رو به بالا خوابانده شود تا حالت عمودي پیدا نکنند و کاملا طبیعی به نظر برسند.
- باید قطر منافذ كاشت موها در ابروها كوچكتر انتخاب شود چون که اگر منافذ بزرگ باشد خروجي موهاي ابروها حالت ضخيم و غيرطبيعي پيدا مي كند و چهره شما را مصنوعی و غیر عادی نشان می دهد. باید محل قرار دادن موهایی که کاشته می شود، خيلي خیلی نزديك به هم و بسيار پرتراكم باشد كه پوست زير موهاي ابروها ديده نشود و همه جای ابرو به صورت یکنواخت مو کاشته شود.
- نکته در کاشت بدنه ابرو ها از سمت تاج ابرو به دم ابرو باید زاویه خواباندن موها به تدریج کاسته شود به طوری که موها با زاویه صفر درجه به صورت مماس در پوست کاشته شود. حتي بايد نوع - موهايي كه براي كاشت ابرو استفاده مي شود قطري مناسب با موهاي ابرو داشته باشد.يعني نبايد از موهاي ضخيم براي ابرو استفاده كرد یا خیلی نازک کاملا باید مطابقت داشته باشد به اندازه خود موی ابرو تا کاملا طبیعی به نظر برسد.
advertising