بهترین نحوه پوشیدن لباس برای افراد قد بلند

مد و زیباییتیپ بانوان

- 98/04/16
بهترین نحوه پوشیدن لباس برای افراد قد بلندافرادی که قدی بلند دارند باید در انتخاب لباس بسیار دقت کنند که لباسی که انتخاب میکنند باعث نشود قد آنها بلندتر نشان داده شود
بهترین نحوه پوشیدن لباس برای افراد قد بلند

چند توصیه لباس پوشیدن برای افراد قد بلند:


سعی کنید لباسی که برای بالا تنه خود انتخاب کرده‌اید رنگ متفاوتی با لباسی که برای پایین‌تنه خود انتخاب می‌کنید داشته باشد و از پوشیدن لباس‌های یکرنگ خودداری کنید چون این نوع پوشش قد شما را بلندتر هم نشان خواهد داد در حالی که شکست رنگ یا همان تفاوت رنگ لباس شما باعث می‌شود تا شما کوتاه‌ تر به نظر برسید.

شلوارهایتان را تا بزنید. شاید تعجب کنید اما اگر به جای اینکه لبه شلوارتان روی زمین بکشد آن را تا بزنید آن هم رو به بیرون تا باز هم قد شما کوتاه‌ تر به نظر برسد. حتی پوشیدن شلوارهایی که کمی از حد عادی کوتاهترند به شما توصیه می‌شود؛ البته منظورمان کمی کوتاه‌تر است چیزی حدود یک سانتی‌متر بالای کفش.

تا زدن آستین بلوز و لباس بالا تنه هم می‌تواند مفید باشد. هر چند به افراد قد بلند بلوزهای آستین کوتاه بیشتر پیشنهاد می‌شود تا آستین بلند.

از کمربندهایی که عرض بیشتری دارند استفاده کنيد.

لباس‌ هایی با خط‌ های افقی را به عمودی ترجیح بدهید مخصوصا اگر کمی از حد معمول لاغر‌تر هستید چرا که خط‌ های عمودی شما را لاغر‌تر و در عین حال بلندتر نشان می‌دهند.

سعی کنید لباس‌های دو تکه بپوشید. یعنی بلوز و شلوار یا بلوز و دامن یا حتی مانتوهایی که یا دو قسمت جدا از همدیگر دارند یا مدلی دارند که به نظر می‌رسند قسمت بالایی از قسمت پایینی جدا شده است.
advertising