بهترین مدل های لباس عروس برای عروس های کوتاه قد

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/11/14
بهترین مدل های لباس عروس برای عروس های کوتاه قدانتخاب لباس عروس مناسب کار دشواری است. لباس عروس متناسب با قد و اندام شما باید باشد. عروس خانم های قد بلند و عروس خانم های قد متوسط و کوتاه لباس عروسی باید انتخاب کنند که با قد و اندامشان سازگاری داشته باشد. در این مقاله درباره نحوه درست انتخاب کردن لباس عروس برای عروس خانم ها با قد متوسط و کوتاه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.
بهترین مدل های لباس عروس برای عروس های کوتاه قد

لباس عروس مناسب عروس های قد کوتاه


اگر قدتان 160 سانتیمتر یا کمتر است شما معمولا به عنوان عروس ریز اندام در نظر گرفته می‌شوید. نکته بد درباره سایزگیری عروس این است که بیشتر لباس‌های عروس برای عروس‌های قد بلند دوخته شده و بنابراین اغلب میزان عمده‌ای از پارچه برای طول دارید. اگر پایین دامن دارای جزییاتی مثل دالبر یا لبه توری باشد و برای کوتاه تر کردن لباستان مجبور به حذفشان باشیم، لبه گذاری باید دوباره انجام شود و ممکن است منجر به تغییرات گرانتری شود.یک پوشش، یک خط یا طرح امپراطوری به شما این تصور را می‌دهد که قد بلند هستید، که تجدید نظری به عروس‌های کوتاه قد می‌دهد. شما همچنین می‌توانید طرح‌های کوتاهتری بپوشید که بر خلاف تصورتان شما را قد بلندتر نشان می‌دهد ( بستگی به طول لباس دارد) که شما را با لایه‌هایی از تور می‌پوشاند. اگر لباس کوتاهی بپوشید که تا بالای زانوست و بیشترین قسمت پاهایتان را نشان می‌دهد، شما را قد بلندتر نشان می‌دهد. از لباس‌های پر چین با دامنی بلند دوری کنید، چون این نما را به شما می‌دهد که لباس شما را پوشیده تا شما لباس را. بدترین طول‌ها طول‌های میانی مثل دنباله تا مچ پا یا مدل بالرینی هستند که پاهایتان را به دونیم تقسیم می‌کنند و شما را کوتاهتر از چیزی که واقعا هستید نشان می‌دهد.

کفش مناسب عروس خانم های کوتاه قد


بله، کفش‌ها مهم هستند اما هرگز نباید شما را مجبور کند چه لباسی بپوشید. وقتی فهمیدید چه لباسی می‌خواهید بپوشید، کفشی را پیدا کنید که لباستان را تکمیل می‌کند و در اولین سایزگیری با خود ببرید چون طول لباستان نسبت به قد کفشتان اندازه گرفته شده و تغییرات اغلب گران‌تر از چیزی هستند که فکر می‌کنید، بنابراین پاشنه کفشتان را زودتر انتخاب کنید و تغییرش ندهید.شما بیشترین زمان عروسیتان را در این کفش‌ها سپری می‌کنید که راحتی آنها بزرگترین نگرانی شماست. اگر هیچوقت پاشنه بلند نپوشیدید، کفش کف صاف، کفش راحتی، کفش کتانی، سندل یا کفش با پاشنه کوتاه انتخاب کنید. اما بیشتر عروس‌ها حد وسط پاشنه را انتخاب می‌کنند که به قد شما می‌افزاید و باعث می‌شود صاف‌تر بایستید و (اگر با کفش‌ها پاشنه بلند تلو تلو نمی‌خورید) زمانی که راه می‌روید شما را با وقارتر نشان می‌دهد. فقط به یاد داشته باشید که اگر در راهرو کفش پاشنه بلند بپوشید و بعد در طول جشن آن‌ها را با کفش کف صاف عوض کنید. لباستان روی زمین کشیده می‌شود و مردم روی آن پا می‌گذارند.پاشنه یا بدون پاشنه، زمانی که دامن بلند می‌پوشید، طول لباستان باید حداقل1.3 سانتیمتر تا 2.5 سانتیمتر از زمین فاصله داشته باشدکه مانع از کشیدن لباس زیبایتان روی سنگ فرش، چمن یا صحنه رقص می‌شود که به تمیز نگه داشتنش کمک زیادی می‌کند.

لباس عروس مناسب قد کوتاه :مدل بدون آستین


با انتخاب لباس عروس بدون آستین، می توانید زیبایی های شانه و گردن خود را نشان دهید. در مدل های مختلف بدون آستین، انتخاب های زیادی دارید. مثلا مدل های بدون بند، بند دور گردنی، بند نازک، یقه های توری و مدل های بدون شانه همگی انتخاب های خوبی برای افراد قد کوتاه هستند. اگر به دنبال مدل های آستین دار هستید، آستین های کوتاه تر را انتخاب کنید؛ چراکه این مدل ها توجه را به سمت پاها برده و شما را کشیده تر نشان می دهند.

لباس عروس مناسب قد کوتاه : مدل ماهی


برای داشتن ظاهری زنانه و جذاب در مهم ترین روز زندگی خود، لباس مدل ماهی را انتخاب کنید. این مدل نه تنها مناسب بیشتر فرم های بدن است، بلکه فرم کلی بدن را هم کشیده تر نشان می دهد. مدل ماهی وسط تنه را در بر گرفته و بالا تنه، پایین تنه و برجستگی های بدن را زیباتر نشان می دهد. برای کشیده تر نشان دادن پاها مدل هایی با کمر بلند مناسب خواهند بود. در مدل ماهی، دامن از بالای زانو گشاد می شود. این استایل هنگام راه رفتن حس زنانگی، جذابیت و فریبندگی به شما می دهد.

لباس عروس مناسب قد کوتاه :مدل چسبان


این مدل معمولا از شانه ها تا باسن درز عمودی دارد که فرم کلی بدن را لاغر و کشیده تر نشان داده و برای عروس های قد کوتاه گزینه فوق العاده ای است.طراحی ساده و مینیمالی این مدل، افراد قد کوتاه را زیباتر نشان می دهد. پارچه شیفون که محبوب ترین جنس برای مدل چسبان است، به دلیل حالت لٌختی که دارد به خوبی روی بدن خوابیده و برجستگی های طبیعی را زیباتر نشان می دهد. این پیراهن سبُک برای عروسی های تابستانی در فضای باز یا ساحل گزینه فوق العاده ای است.

لباس عروس مناسب قد کوتاه :مدل A شکل ساده


این مدل کلاسیک مناسب انواع مراسم های عروسی است؛ از مراسم های سنتی گرفته تا عروسی های نه چندان رسمی در فضای باز. پیراهن A شکل بالا تنه را در برگرفته و دامن آن از روی باسن به آرامی گشاد می شود. این ویژگی باعث می شود تا گودی کمر زیباتر نشان داده شود و همچنین مدل کشیده آن برای عروس های قد کوتاه و چاق ایده آل است. اما به یاد داشته باشید که در انتخاب لباس عروس برای افراد قد کوتاه ، مدل های A شکل ساده بسیار مناسب تر از انواع پفی است. پف زیاد لباس موجب می شود تا قد شما کوتاه تر به نظر برسد.مدل های متفاوت پیراهن A شکل که خط کمر آن روی خط کمر طبیعی شما قرار می گیرد را هم در نظر داشته باشید. این مدل لباس عروس، پایین تنه را بلند تر، فرم کلی بدن را کشیده تر و در کل شما را قد بلند تر نشان می دهد.

لباس عروس مناسب قد کوتاه :مدل کوتاه


این مدل لباس عروس ممکن است خیلی مرسوم نباشد، اما این نکته را به خاطر داشته باشید که لباس کوتاه با نمایش دادن پاها، شما را قد بلند تر نشان می دهد. همچنین پیراهن های کوتاه نسبت به مدل های مرسوم و تکراری، متفاوت و مدرن تر است. لباس های بلند یا دنباله دار برای عروس های قد کوتاه خیلی مناسب نیست. اما دامن های جذب بالای زانو می توانند این افراد را بسیار زیباتر نشان دهند.از آن جا که در لباس عروس کوتاه، پاها بیشتر از پیراهن به چشم می آیند، می توانید بدون آن که نگران شلوغی لباس خود باشید انواع مدل های کار شده، توری و دارای جزئیات را انتخاب کنید.ارتفاع لبه پایینی لباس باید مناسب شما بوده و قد آن بین بالای زانو تا وسط ساق پا باشد. رقصیدن و راه رفتن با این مدل لباس، راحت تر است و به همین دلیل برای مراسم هایی که در فضای باز برگزار می شوند بسیار ایده آل است.

لباس عروس مناسب قد کوتاه :مدل امپراطوری


هنگام خرید لباس عروس، مدل امپراطوری را هم امتحان کنید. خط کمر این مدل بالا تر بوده و دامن آن از پایین بالا تنه شروع می شود. مدل امپراطوری شما را قد بلند و زیباتر نشان می دهد.اگر می خوهید قد بلند تر به نظر برسید از لباس هایی با خط کمر پایین دوری کنید، این مدل ها بالاتنه را کوتاه تر نشان می دهند.

لباس عروس با یقه کار شده


یقه هایی با جزئیات ظریف مثل مروارید کاری و تور دوزی یا تزئینات زنانه دیگر، نگاه ها را به خود جلب کرده و فرم کلی بدن را کشیده تر نشان می دهد. اکسسوری هایی را انتخاب کنید که با لباس متناسب بوده، ظاهری یک دست به شما داده و توجه را به سمت صورت می برد.

خلاصه


خرید لباس عروس برای افراد قد کوتاه ممکن است کمی سخت و خسته کننده باشد، اما برای پیدا کردن پیراهنی فوق العاده انتخاب های زیادی دارید. با در نظر داشتن نکات بالا می توانید پیراهنی را انتخاب کنید که شما را زیباتر و قد بلندتر نشان دهد که بتوانید در مهم ترین روز زندگی تان خیره کننده به نظر برسید.
advertising