نحوه ست کردن ژاکت و پلیور بافت زنانه

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/11/11
نحوه ست کردن ژاکت و پلیور بافت زنانهژاکت بافت جلو باز زنانه یکی از گزینه های بسیار راحتی است که برای انواع اندام ها و موقعیت های متفاوت مناسب می باشد. نکته جذاب و قابل توجه در مورد ژاکت های بافت جلو باز این است که به راحتی چروک نمی شوند! علاوه بر این برای افرادی که به دنبال یک لباس همه کاره برای افزودن به کمد لباس های خود می گردند، گزینه بسیار مناسبی است. در حالی که مانتوهای جلو باز نخی تنها به تابستان محدود می شوند، می توانید از این ژاکت ها برای کل سال استفاده کنید. ژاکت بافت جلو باز زنانه از پارچه هایی مانند پشم، ترکیب پلی استر، پنبه و کشمیر دوخته می شود. وزن این ژاکت به نوع پارچه بستگی دارد. این آیتم برای تمامی فصول سال، خصوصا فصل پاییز و زمستان مناسب می باشد. در ادامه این مقاله با بهترین روش های ست کردن ژاکت بافت جلو باز زنانه آشنا خواهید شد.
نحوه ست کردن ژاکت و پلیور بافت زنانه

ژاکت بافت جلو باز زنانه برای اندام های مختلف


در هنگام خرید ژاکت بافت جلو باز زنانه می بایست فرم بدن خود را در نظر داشته باشید. ممکن است نوعی ژاکت برای اندام یک خانم مناسب و جذاب بوده و برای برخی دیگر نامناسب به نظر برسد.

ژاکت زنانه مناسب اندام ساعت شنی


خانم هایی که اندام ساعت شنی دارند باید از ژاکت های بافت جلو باز سبک و کمی چسبان استفاده کنند. ژاکت بلند، درست مانند لباس های مجلسی بلند، هنگامی که با یک کمربند باریک بسته شود، اندام شما را بسیار زیبا و جذاب نشان می دهد. ژاکت های بافتی که در قسمت زیر سینه، تزئین دارند نیز برای این اندام مناسب خواهند بود.

ژاکت بافت مناسب اندام گلابی


خانم هایی که اندام گلابی شکل دارند، باید از ژاکت های کوتاه تر استفاده کنند. اگر اندام گلابی شکلی دارید می توانید ظاهر کلی خود را به وسیله یک مانتوی بلند با یقه کار شده در زیر بافت متعادل کنید. همچنین می توانید از ژاکت های بافتی که یقه های شل و آویزان دارند استفاده کنید. ژاکت های بافتنی رنگ روشن کوتاه با آستین های پفی بهترین گزینه خواهند بود.

ژاکت مناسب فرم بدن سیبی


خانم هایی که اندام سیبی شکل دارند باید از پارچه های سبک تر با یقه های کار شده یا چشم گیرتر استفاده کنند. ژاکت های بلندتر با یقه هفت، ملوانی، یا دلبری برای این نوع اندام کاربرد بیشتری دارد.

ژاکت زنانه مناسب اندام لاغر


خانم های بلند قامت و لاغر می توانند از ژاکت های کلفت با کمربند استفاده کنند تا به اندام آن ها کمی انحنا ببخشد. این استراتژی برای خانم هایی که بدن مستطیلی دارند نیز کاربرد دارد. ژاکت های جلیقه نیز برای هر دو اندام مناسب است.

ژاکت مناسب طول های مختلف نیم تنه


خانم هایی که نیم تنه بلندی دارند باید از ژاکت های بافت کوتاه تر استفاده کنند. خانم هایی که نیم تنه کوتاه و پاهای بلند دارند باید از پوشیدن لباس های کوتاه دوری کنند. ژاکت بلند گزینه مناسب تری برای آن ها خواهد بود.

ژاکت بافت جلو باز برای تمام فصول


به طور کلی ژاکت های بافت جلو باز برای فصول سرد سال مناسب می باشند. اما می توان آنها را در فصول دیگر سال نیز مورد استفاده قرار داد. آن دسته از خانم هایی که به دنبال یک ژاکت جلو باز کلاسیک برای تمام فصول می گردند می بایست گزینه هایی با برش های تمیز و کمی تزئین شده را انتخاب کنند. گزینه های دراماتیک تر مانند ژاکت های ماکسی شکل و یا ژاکت های جلو باز با چین حلزونی، ممکن است برای خانم هایی که طرفدار ترندهای روز هستند مناسب تر باشد.

اکسسوری مناسب برای ژاکت بافت جلو باز زنانه


بهتر است ژاکت خود را به رنگ های خنثی مانند مشکی، سفید، یا خاکستری انتخاب کنید تا بتوانید آن را به راحتی با اکسسوری های مورد علاقه تان ترکیب کنید. یک گردن بند زیبا، دستبند و یک روسری رنگی ابریشمی می تواند ظاهر زیبایی به استایل شما ببخشد.استفاده از کمربند، اندام شما را باریک تر و جذاب تر خواهد کرد. استفاده از یک کمربند باریک در دور کمر، ظاهری شبیه به ساعت شنی به اندام شما می بخشد. یک کمربند چشمگیر می تواند اکسسوری مناسبی باشد. برای خلق یک استایل بوهمی، می توانید از یک کمربند بلند و شل کنفی استفاده کنید که یک یا دو بار به دور کمر می چرخد. خانم هایی که می خواهند توجه را از باسن به کمر خود معطوف کنند، می توانند کمربند را در زیر سینه خود ببندند. این استایل برای مادرها نیز مناسب می باشد.گوشواره‌های بزرگ، گردنبند‌ها و شال‌گردن‌ها بهترین گزینه‌ها برای ست شدن با پلیور زنانه هستند، از آن‌ها غافل نشوید.

ست پلیور زنانه و پالتو یا کاپشن


اولین لباسی که به خصوص در ایران با پلیور زنانه ست می‌شود، پالتو و کاپشن‌هایی هستند که می‌توانند به صورت جلوباز، زیبایی پلیور را جلوه‌گر کنند. در این مورد، دست شما برای ساختن هر ترکیبی باز خواهد بود فقط باید ترکیب دایره رنگ‌ها را در ذهن داشته باشید.

ست پلیور بافت زنانه و پالتوی چرم


شما می‌توانید هر پلیوری را با کت و پالتوی چرم خود ست کنید و مطمئن باشید که همه چیز خوب است. از انواع مدل‌ها، پلیور زنانه یقه ایستاده برای ست شدن با پالتوی چرم، جزء بهترین گزینه‌ها هستند.

ست پلیور بافت زنانه و پانچو


ست پلیور و ژاکت زنانه با پانچو‌ به عنوان یکی از پرطرفدار‌ترین استایل‌های پاییز و بهار شناخته می‌شود. برای اضافه کردن رنگ و جذابیت بیشتر، می‌توانید از پانچوهای طرح‌دار و پلیور‌های ساده استفاده کنید.

رویه های آستین حلقه ای


رویه‌هایی مانند سارافون‌ها و کت‌های آستین حلقه‌ای، در ترکیب با یک پلیور یا ژاکت بسیار جذاب خواهند‌بود. این مورد یکی از گزینه‌هایی است که هر فرد با هر استایلی می‌تواند آن را امتحان کند.

پلیور و ژاکت زنانه اور سایز


ژاکت‌های گشاد‌تر، بامزه‌تر به نظر می‌رسند و علاوه بر آن، گزینه‌های راحت‌تری هستند. اگر دوست دارید به سبک کژوال استایل‌تان چاشنی شیطنتی کودکانه بیفزایید، ژاکت‌های گشاد به بهترین شکل این کار را انجام می‌دهند، به خصوص اگر با شلوار جذب و بوت همراه شوند. انواع بلند این ژاکت‌ها را می‌توان با کمربند نیز تزئئین نمود.

ست پلیور ، شلوار جین زخمی و کفش اسپرت


قبل از فاصله گرفتن از ایده‌ی پلیور زنانه با سایز بزرگ‌تر، بیایید آن را کامل کنیم! ترکیب آن با یک شلوار جین زخمی و یک کفش اسپرت، می‌تواند علاوه بر راحتی، شما را جوان‌تر جلوه دهد.

ست پلیور با لگ و شلوارهای متفاوت


در فصل زمستان با آن رنگ خاکستری که همراه خود می‌آورد، لگ‌ها و شلوارهای طرح‌دار و روشن‌تر ( حتی سفید ) می‌توانند با پلیور‌های تک‌رنگ همراه شده و استایل‌تان را بسازند! اما به خاطر داشته‌باشید که از پلیور‌ها و لگ‌های طرح‌دار در کنار هم اجتناب کنید. لگ و شلوار چرم نیز از گزینه‌های متفاوت اما ایده‌آل برای ست شدن با یک پلیور است.

ست پلیور و شلوار جین


شلوار جین همیشه به شکل فوق‌العاده‌ای انطباق‌پذیر است و در کنار پلیور زنانه ایده‌آل به نظر می‌رسند. برای شروع، مدل‌های جین جذب، زخمی و مام استایل را در اولویت قرار دهید.

ست شومیز اسپرت , پیراهن یقه برگردان و پلیور


هیچ چیز کلاسیک‌تر از این نیست که پیراهنی با یقه‌ی برگردان را زیر پلیور یقه هفت‌تان بپوشید. با این کار، رنگی به پلیور خود افزوده و به آن جلوه‌ی بیش‌تری می‌دهید. برای انتخاب رنگی متناسب با پلیور خود، می‌توانید از دایره رنگ‌ها استفاده کنید.

ست پلیور و بوت های بالای زانو


درست است که پلیور‌ها با انواع بوت ست می‌شوند، اما بوت‌های بالای زانودر صدر ترند فشن زمستانی winter fashion trends قرار دارند. پس تا حد امکان از این نوع بوت‌ها در استایل‌دهی به پلیورتان استفاده کنید.
advertising