نکات پوشش خانم ها در روز عشق یا ولنتاین

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/11/08
نکات پوشش خانم ها در روز عشق یا ولنتاینچیزی به روز ولنتاین نمانده و وقت آن رسیده است تا درباره اینکه در این روز خاص و به یادماندنی چه استایلی داشته باشید تصمیماتی بگیرید. انتخاب لباس هایی با رنگ زنده و جذاب مانند قرمز می تواند در زیباتر شدن استایلتان در روز ولنتاین بسیار موثر باشد. علاوه بر این می توانید از ترکیب رنگ های دخترانه مانند صورتی و یا هر ترکیبی رنگی که عشقتان به آن علاقه مند است استفاده کنید و از این طریق علاقه و دوست داشتن خود را نیز به او ابراز کنید!با ما همراه باشید و چند نمونه از زیباترین و شیک ترین استایل های خانم ها در روز ولنتاین را ببینید و سپس تصمیم خود را برای اینکه در روز ولنتاین چه بپوشید را نهایی کنید. البته دقت داشته باشید که این مدل ها از سایت های خارجی گردآوری شده و شما می توانید با توجه به موقعیت اجتماعی خود تغییراتی را در آن ها ایجاد نمایید.
نکات پوشش خانم ها در روز عشق یا ولنتاین
در ادامه در پاسخ به اینکه هر فرد در قرار اول خود چه لباسی پوشیده است، به موارد مختلفی اشاره شده است. بعضی ها لباس قرار اول را به خاطر نداشتند و بعضی ها به دلیل خاص بودن آن لباس مانند لباسی پلنگی، کاملا به خاطر داشتند که چه چیزی پوشیده بودند. حتی بعضی ها عطری را که در قرار اول زده بودند نیز به یاد داشتند. اگر با یکی از افرادی که در اپلیکیشن های مختلف و فضای مجازی با او دوست شده اید قرار دارید یا می خواهید با استایل جدیدی به دیدار فرد جدید زندگیتان بروید می توانید از این لباس ها در این روز و در هر روز سال استفاده کنید.

استایل دخترانه با پالتو برای ولنتاین


با توجه به اینکه روز ولنتاین در فصل سرد سال قرار دارد استفاده از لباس های گرم مانند پالتو، لباس های پشمی، لباس های بافتنی و ... در بسیاری از استایل ها وجود دارد. چند نمونه از استایل های شیک و جذاب دخترانه با پالتو را برای این روز خاص ببینید.

ترکیب رنگ لباس خانم ها در روز ولنتاین


استفاده از ترکیب رنگ صورتی و توسی یکی از پیشنهادهای بسیار خاص و ویژه برای دختر خانم هاست که می تواند استایل ان ها را در روز ولنتاین زیباتر کند.می توانید رنگ پالتو و کفش خود را ست کنید و از این طریق استایل منحصر به فردی را در روز ولنتاین داشته باشید.یک پلیور قرمز خوش رنگ به همراه شلوار سفید می تواند استایلتان را در این روز خاص بسیار شیک و جذاب نشان دهد.دامن یکی از جذاب ترین آیتم ها در استایل خانم هاست و اگر در انتخاب مدل و رنگ آن دقت کنید می توانید بهترین استایل را با دامن داشته باشید.

نکات مهم انتخاب لباس دخترانه برای ولنتاین


لازم نیست حتما برای ولنتاین قرمز بپوشید؛ اما می توانید از این رنگ به انواع دیگر استفاده کنید. مثلا در رژگونه یا رژلب می توانید از رنگ های رمانتیک مثل قرمز برای ایجاد شور و حرارت استفاده نمائید. البته بهتر است زیاده روی نکرده و خیلی چشمگیرش نکنید، هرچه رمانتیک تر و ملایم تر باشد بهتر است. یک دامن شلواری، کفش یا کیف قرمز هم ایده ی خوبی است. می توانید سری به فروشگاه های وینتیج بزنید تا شال گردن طرح دار و قرمز جذابی پیدا کنید.

سعی نکنید چیزی بپوشید که فکر می کنید طرف مقابل شما دوست دارد بپوشید؛ اگر در قرار ملاقات تان چیزی بپوشید که مردها دوست دارند خانم ها بپوشند، به جایی نمی رسید. اما لباس هایی هستند که آقایان را گیج می کنند، مثل لباس سرهمی.

به عقیده ی بعضی از طراحان، برش های باز داخل لباس و قرار گرفتن یک لایه تور روی بخش های خیلی باز پیراهن، برای قرار اول و آن هم در روز ولنتاین بسیار مناسب است.

چیزی که اصلا در یک شب رمانتیک جالب نیست، لباسی است که خیلی بسته و پوشیده باشد. بنابراین لباس ولنتاین شما باید کاملا فیت باشد و به شما احساس خارق العاده ای بدهد. در عین حال لباسی انتخاب کنید که هم در آن راحت باشید و هم نشان دهد تلاش خود را فارغ از اینکه طرف قرارتان زن است یا مرد کرده اید؛ به همین سادگی.

متناسب با جایی لباس بپوشید که می خواهید بروید؛ اگر به کنسرت می روید شلوار جین کاملا مناسب است اما برای یک شام رمانتیک کمی حس بی اهمیتی فرد را القاء می کند. به همین ترتیب اگر می خواهید به کوهنوردی بروید کفش پاشنه بلند خود را در خانه بگذارید. اگر قرار است به قراری بروید که طرف خود را نمی شناسید و به قولی قرار اول تان است، همراه داشتن یک کیف کوچک و پوشیدن یک کت و عوض کردن کفش ها به معنای این نیست که می خواهید شب را با او سپری کنید. به این معنی است که یک خانم مبتکر و خوش فکر هستید.

جدا از لباس ولنتاین باید نکات اخلاقی را هم در نظر داشته باشید. گوشی خود را در خانه بگذارید و یا حداقل تمام شب را به چک کردن آن نگذرانید. گوشی را در ماشین یا حداقل زیر میز بگذارید. گذاشتن آن کنار بشقاب روی میز جرزنی محسوب می شود. سعی نکنید با رفتن بی خودی به دستشویی اینستاگرام خود را چک کنید. زمان و توجه کامل شما بهترین هدیه ای است که می توانید به کسی در روز ولنتاین بدهید.
advertising